Gå til innhold

kulaste kabinett i verden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn kabinet er egentlig dritkult om man klarer å holde det I en stil og at man har hele kabinettet rydding.  :D

6459864[/snapback]

Helt enig!

Det ligger masse muligheter til å skape et hel unikt kabinett dersom man velger plexi. Jeg har selv aldri bygget i plexi men dersom man velger å matte ned litt her, bore inn noen dioder her og der for "indre" belysning av plexien osv. er det jo bare fantasien som setter grenser.

Det setter jo selvfølgelig ekstreme krav til kabling for å få det lekkert men man er jo idiot om man velger et sånt kabiss og driter i sleeving, krympestrømper, strips osv... :tease:

Mvh,

Han Derre

Lenke til kommentar
uenig, ensformig og kjedelige, synes no eg at desse plexi glass kabinettene der er...

6460230[/snapback]

HAHA.... du er så PIIIIP...NOOB.. :ermm: Sjekk disse bildene.. Plexi kabinettene er dritkule viss man bare greier å rydde dem... slik som disse

Jeg har bestillt Strømpe kite til mi9n pc

EDIT: Er ikke imot Lian Li

post-102688-1152527075_thumb.jpg

post-102688-1152527097_thumb.jpg

Endret av Loled
Lenke til kommentar
uenig, ensformig og kjedelige, synes no eg at desse plexi glass kabinettene der er...

6460230[/snapback]

HAHA.... du er så PIIIIP...NOOB.. :ermm: Sjekk disse bildene.. Plexi kabinettene er dritkule viss man bare greier å rydde dem... slik som disse

6465213[/snapback]

joda. plexi er kule, men dei er så... mangen som har dei... har nokon kompisser som har dt... ein blir fort lei av dei...

PS: fint det der kabinettet, ryddig og pent..

Lenke til kommentar

6460230[/snapback]

6465213[/snapback]

og foresten, så seier du ikkje noob til meg, dt godtar ikkje eg :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...