Gå til innhold

kulaste kabinett i verden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satte inn hardware til en kompis i hans nye kabinett, Altså; X-Blade.

Det var noe inni så helvete dritt! Det bøyde seg bare hvis du tok borti det! :nei:

Dårlige løsninger, DÅRLIG PLASS!!, Møkka psu og noen sykt bråkete vifter.

Joda, Kabinettet ser kanskje bra ut ved førtse blikk men det er seriøst bare noe dritt! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Satte inn hardware til en kompis i hans nye kabinett, Altså; X-Blade.

Det var noe inni så helvete dritt! Det bøyde seg bare hvis du tok borti det! :nei:

Dårlige løsninger, DÅRLIG PLASS!!, Møkka psu og noen sykt bråkete vifter.

Joda, Kabinettet ser kanskje bra ut ved førtse blikk men det er seriøst bare noe dritt! :thumbdown:

6354124[/snapback]

kan godt vere at dei er noe dritt, men så lenge ein tar godt vare på det og er forsiktig antar eg at det går bra.. :whistle:

Lenke til kommentar

Enig. X-blade=fjortis/drittkabinett. Hadde det selv i 2 uker før jeg kjøpte meg et kvalitetskabinett som er mye diggere(TT Shark).

Ooo Neon og sånt er kult i 2 uker så er det ikke fett..

-Derimot UV gir en Smothere effekt og ser bedre ut om du har sleeva psu og alle kabler.

Lenke til kommentar
Ville heller dratt med meg dette på lan enn det stygge i førstepost på lan og blitt stemplet for wannabe 14tizz sUp4h L4n b0y!:D:D:D:D:D:D

I333889.jpg

- Ikke at jeg synes dette er veldig fint, men dobbelt så fint som fjortis kabinett.

6356874[/snapback]

nice kabinett, hadde tenkt å kjøpe sånn når eg bestillte data hinn dagen, men tok ein i samme serie..

Lenke til kommentar
Enig. X-blade=fjortis/drittkabinett. Hadde det selv i 2 uker før jeg kjøpte meg et kvalitetskabinett som er mye diggere(TT Shark).

Ooo Neon og sånt er kult i 2 uker så er det ikke fett..

-Derimot UV gir en Smothere effekt og ser bedre ut om du har sleeva psu og alle kabler.

6356141[/snapback]

håper ikkje det er meg dåkkar kritiserer, eg har ikkje eit fuckings neonlys..:p

:thumbup:

:cry::cry::cry:

Endret av xersess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...