ttt Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Denne tråden er ikkje spel-relatert. Tråden flyttes til "Hardware > Kabinetter og modifikasjoner", som er ein meir passande kategori. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Satte inn hardware til en kompis i hans nye kabinett, Altså; X-Blade. Det var noe inni så helvete dritt! Det bøyde seg bare hvis du tok borti det! Dårlige løsninger, DÅRLIG PLASS!!, Møkka psu og noen sykt bråkete vifter. Joda, Kabinettet ser kanskje bra ut ved førtse blikk men det er seriøst bare noe dritt! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Satte inn hardware til en kompis i hans nye kabinett, Altså; X-Blade. Det var noe inni så helvete dritt! Det bøyde seg bare hvis du tok borti det! Dårlige løsninger, DÅRLIG PLASS!!, Møkka psu og noen sykt bråkete vifter. Joda, Kabinettet ser kanskje bra ut ved førtse blikk men det er seriøst bare noe dritt! 6354124[/snapback] kan godt vere at dei er noe dritt, men så lenge ein tar godt vare på det og er forsiktig antar eg at det går bra.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 eg kjøper uansett alltid tomme kabinnet uten , strømforsyninger ogsånt, bare med vifter.. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Enig. X-blade=fjortis/drittkabinett. Hadde det selv i 2 uker før jeg kjøpte meg et kvalitetskabinett som er mye diggere(TT Shark). Ooo Neon og sånt er kult i 2 uker så er det ikke fett.. -Derimot UV gir en Smothere effekt og ser bedre ut om du har sleeva psu og alle kabler. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ville heller dratt med meg dette på lan enn det stygge i førstepost på lan og blitt stemplet for wannabe 14tizz sUp4h L4n b0y!:D:D:D:D:D - Ikke at jeg synes dette er veldig fint, men dobbelt så fint som fjortis kabinett. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) D her e vell d kuleste kabinette syns jeg! Endret 21. juni 2006 av acemaster Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Ville heller dratt med meg dette på lan enn det stygge i førstepost på lan og blitt stemplet for wannabe 14tizz sUp4h L4n b0y!:D:D:D:D:D - Ikke at jeg synes dette er veldig fint, men dobbelt så fint som fjortis kabinett. 6356874[/snapback] nice kabinett, hadde tenkt å kjøpe sånn når eg bestillte data hinn dagen, men tok ein i samme serie.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Enig. X-blade=fjortis/drittkabinett. Hadde det selv i 2 uker før jeg kjøpte meg et kvalitetskabinett som er mye diggere(TT Shark). Ooo Neon og sånt er kult i 2 uker så er det ikke fett.. -Derimot UV gir en Smothere effekt og ser bedre ut om du har sleeva psu og alle kabler. 6356141[/snapback] håper ikkje det er meg dåkkar kritiserer, eg har ikkje eit fuckings neonlys.. Endret 21. juni 2006 av xersess Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Synes "Pre-modda" kabinett ikke er noe serlig Jeg modda mitt gamle A-Open om til dette: Project Black Case. Merk; Kabinettet er langt fra ferdig. Holder akkurat nå på med å pusse og lakke innsiden, Sleeving er også ferdig Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Stilrent er cluet her! Modde selv er jo det feteste da! da får du det akkurat som du vill! Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 X-BLADEZEROPLASTICFANTASTIC! 6353403[/snapback] Couldn't agree more. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Synst det kansje ikke er så veldig kult men jeg kjøpte dette da http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318093 trengte et billig kabinett det er vel det indre so teller right ?? Btw så likte jeg ikke det først nevnte kabinette i det heletatt Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Det orange X-blade kabinette så litt kult ut Men ingen ting Slår et stillrent Lian Li Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 mr.nauz Postet i går, 20:55 Det orange X-blade kabinette så litt kult ut Men ingen ting Slår et stillrent Lian Li Enig Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Synst det kansje ikke er så veldig kult men jeg kjøpte dette da http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318093 trengte et billig kabinett det er vel det indre so teller right ?? Btw så likte jeg ikke det først nevnte kabinette i det heletatt 6362182[/snapback] slikt kabinett har eg! Lenke til kommentar
Thexeqtr Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 jeg har standard dellxD lol har ingenting å klage på untatt at det er kjedelig å se på og har dårlig lufting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå