Dofty Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei! jeg har blitt med på å starte en ny Battlefield 2: Modern Combat klan som heter "SS Gladiators NOR" til Xbox 360. Så... er det noen som vil bli med i klanen? Lederen heter RS Ratsmoker og jeg er ko-lederen legg med til på Xbox Live med teksten "BF2 Klan" hvis du er interisert. Gamertag: Dofty er det noen spørsmål? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har det noe å si at jeg detter ut. Skal få sent inn xboxen snart, så da får jeg nok vært litt mer online ja. Kan legge deg til da, hvis du ikke legger meg til. (swedish killer) Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Er gjerne med jeg. Kjøpte spillet for få dager siden så er litt fersk ennå men kommer seg....håper jeg GamerT: Jeracan Endret 21. juni 2006 av Jeracan Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Spilte jeg ikke sammen med deg i sted Dofty? Jeg er med jeg også! Er også ny i gamet da jeg bare har hatt spillet noen timer Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) ja det var meg du spilte meg, og du er ihvertfall bedre enn meg. EDIT: jeg tror ikke klanen blir noe kjempe alvorlig akkuratt, men litt trening skal vi ha. Endret 21. juni 2006 av Dofty Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 ja det var meg du spilte meg, og du er ihvertfall bedre enn meg. EDIT: jeg tror ikke klanen blir noe kjempe alvorlig akkuratt, men litt trening skal vi ha. 6356511[/snapback] Hvor mange er med der nå? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 vet ikke... skal sjekke nå. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 *PROBLEMER* Xbox'en har ødelagt BF2 plata, Xbox Live detter ut hele tiden. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 platen var ikke ødelagt og jeg har laget en ny klan for lederen var visst ikke særlig interisert i klanen. den nye klanen heter "Norwegian Fighters" jeg har sendt klanrequest til alle som kanskje er interiserte på Xbox Live jeg har sluttet i SS Gladiators NOR.... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg er med i klanen. Håper flere her blir det også. Det er fåreløpig ikke valgt leder står det. Må vel ha flere medlemmer kanskje. Jeg og dofty spilte en del i dag, og vi lå for det meste på toppen i kampene vi spilte. Oppfordrer alle til å spille dette spillet, og joine klanen vår. Litt trening er alt som skal til for at vi blir ett sted på toppen av listenene. så join up. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kommer på BF2 etterpå blir gjerne med i Klanen Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 fint det jeracan. Anbefaler alle her å joine. det hadde vært kult å bli en klan som faktisk har en del medlemmer. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 .. for en gangs skyld... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 nå er det vel på tide å bumpe denne. For de som ikke vet det så er vi ca. 5 medlemmer. Vi trenger allerede flere. Man kan være hvor mange man vil i en klan tror jeg. Og som dofty sier, la oss for en gang skyld starte en ordentlig klan. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 jeg og _Evolution_ spilte jo med en drit god fyr fra england, men vi vant de to siste kampene. dere burde bli med! alle med Battlefield 2: Modern Combat og som ikke er med i en klan kan bli med synes jeg. og hvis du er ny i spillet så skal nok du få noen tips og triks fra oss "erfarne" spillere. alle i klanen er hyggelige og tar i mot alle uerfarende spillere som vil bli med i klanen og hvis de ikke holder det løftet så skal de få "Haraball" Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Har spilt demoen en del nå, og dette spillet er helt klart det beste Online spillet på Xbox 360 så langt etter min mening, har tenkt til å gå til innkjøp av spillet iløpet av dagen regner jeg med. Så det jeg prøver å si her, hvis det er interesse for en norsk klan til dette spillet joiner jeg gjerne Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 bra at du vil joine. Vi har jo allerede startet klanen, så når du skal joine er det bare å søke på Norwegian Fighters tror jeg. Hvis ikke det går så kan du bare legge ut gamertaggen din her så sender vi en invite til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå