Gå til innhold

søker medlemmer til BF2: MC klan(Xbox 360)

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har blitt med på å starte en ny Battlefield 2: Modern Combat klan som heter "SS Gladiators NOR" til Xbox 360. Så... er det noen som vil bli med i klanen?

Lederen heter RS Ratsmoker og jeg er ko-lederen ;)

legg med til på Xbox Live med teksten "BF2 Klan" hvis du er interisert.

Gamertag: Dofty

er det noen spørsmål?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

platen var ikke ødelagt og jeg har laget en ny klan for lederen var visst ikke særlig interisert i klanen.

den nye klanen heter "Norwegian Fighters"

jeg har sendt klanrequest til alle som kanskje er interiserte på Xbox Live

jeg har sluttet i SS Gladiators NOR....

Lenke til kommentar

Jeg er med i klanen. Håper flere her blir det også. Det er fåreløpig ikke valgt leder står det. Må vel ha flere medlemmer kanskje.

Jeg og dofty spilte en del i dag, og vi lå for det meste på toppen i kampene vi spilte. Oppfordrer alle til å spille dette spillet, og joine klanen vår. Litt trening er alt som skal til for at vi blir ett sted på toppen av listenene. ;)

så join up. :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg og _Evolution_ spilte jo med en drit god fyr fra england, men vi vant de to siste kampene.

dere burde bli med! alle med Battlefield 2: Modern Combat og som ikke er med i en klan kan bli med synes jeg. og hvis du er ny i spillet så skal nok du få noen tips og triks fra oss "erfarne" spillere.

alle i klanen er hyggelige og tar i mot alle uerfarende spillere som vil bli med i klanen og hvis de ikke holder det løftet så skal de få "Haraball" :D

Lenke til kommentar

Har spilt demoen en del nå, og dette spillet er helt klart det beste Online spillet på Xbox 360 så langt etter min mening, har tenkt til å gå til innkjøp av spillet iløpet av dagen regner jeg med.

Så det jeg prøver å si her, hvis det er interesse for en norsk klan til dette spillet joiner jeg gjerne :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...