FenrisC0de Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei! Jeg har ikke så ekstremt god peiling på kameraer, og jeg er litt fortapt i hvilket jeg skal kjøpe... Det skal være: Realtivt rimelig digitalkamera (ca 1000-2000,-) Så god optikk, design, og byggekvalitet som mulig God LCD skjerm er også kjekt! Helt ganske lite og greit å ta med seg på ferie tur osv. Det er vel mer eller mindre det Ellers hadde funksjoner som å fjerne røde øyne osv, vært kjempe kjekt! Tusen takk for alle forslag! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Søk litt i forumet. Det finnes så mange modeller på markedet, at spørsmålet ditt er ikke så enkelt som du kanskje tror. Vi kommer bare til å gjenta de samme rådene om og om igjen. Det er derfor bedre at du sjekker tidligere tråder. Det finnes ingen perfekte kameraer, men det forundrer meg om ikke flere kommer til å anbefale Nikon P2, som man kan få til 2k. Det beste rådet er å lese tidligere tråder. Samme spørsmålet har vært oppe mange ganger i juni alene. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Da ble det Nikon P2 Tusen takk for tips! Leste noen tester og erfaringer, og dette kameraet virker bra! Men er det veldig stort og klumpete? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Nei, det er ikke stort og klumpete. Jeg har ingen erfaringer med kameraet selv, men alle som har det (+ Afseth som selger det) skryter uhemmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå