akristina92 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei. Hvilket "fast-paced" sverdspill der du kan gjøre kule combo'er osv. er bra? Det må være til PC, og jeg vil helst ha en demo. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 fable the lost chapters, tviler du finner noe demo til dt.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 fable the lost chapters, tviler du finner noe demo til dt.. 6353306[/snapback] Det har jeg faktisk allerede spilt. Var utrolig tøft så lenge det varte! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Prøv GunZ, selvom det er online så er det utrolig kul sverd fekting der Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 fable the lost chapters, tviler du finner noe demo til dt.. 6353306[/snapback] Det har jeg faktisk allerede spilt. Var utrolig tøft så lenge det varte! 6353319[/snapback] ligger på top listen min (spletoppen) lol Lenke til kommentar
whom Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Husker et jeg fant merkelig underholdende. Noe veldig underholdende er det nok ikke i dag, men er du desperat, prøv Die By The Sword fra 1998. Men pass på, du må ha minst DirectX 5 Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Prøv GunZ, selvom det er online så er det utrolig kul sverd fekting der 6353336[/snapback] Koster det penger eller? står ingenting om det på siden.... EDIT: In addition, GunZ is 100% FREE to play. my bad Endret 21. juni 2006 av Warlord Nazdreg Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jedi Academy er vel det mest omfattende. Folk driver fortsatt med å trene opp folk i det spillet enda. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Rune, Severance: Blade of Darkness, Die by the Sword, Jedi Knight 2, Jedi Academy... Er ett par der ute ^^ Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jedi Academy er vel det mest omfattende. Folk driver fortsatt med å trene opp folk i det spillet enda. 6353631[/snapback] Ah, jeg glemte Jedi academy. Uansett så burde du starte med Jedi knight: Dark forces II, så Jedi knight II: Jedi outcast. Så Jedi knight: Jedi Academy. Veldig korte spill da. Men kul multiplayer modus. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Severance: Blade of Darkness er det første jeg tenker på. Et utrolig ensformig og simpelt spill, men alikevell veldig fengende. Jeg har vell gjennomført det 4-5 ganger, og det er like moro hver gang. Edit: Her kan du laste ned en demo. Anbefales. http://www.gamershell.com/download_4779.shtml Endret 22. juni 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg elsker det spillet! Voldelig til de grader, og teknisk sett er det utrolig bra for sin tid! Utrolig morro å måtte hogge av zombier sine armer, føtter og hoder, og fortsatt se at de kravler mot deg og spyr gørr på dine gigantiske muskler. Eneste minus jeg kan sette på det umiddelbart, er at det etter hvert blir litt lite handlinsforløp, og at spillet i sin helhet er utrolig vanskelig. Man blir en lett match for små pinglefiender rett etter man har møtt en boss. Lenke til kommentar
Fakeor Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Rakion har en del kule comboer med sverd, ninja stjerner, bue, slegge, og enda flere når du kan utvikle deg til Chaos mode når du har drept 6 motstandere(Online)! Så får du flere comboer! Dumme er at du må kanskje tåle et par "Your connection to the internet is too small, please try another game or try again later" for å få joinet en game! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 prøvd gothic II? eg har ikkje prøvd det skjølv men skal vere ganske bra på dette emne ligger anmeldelser (2 stykker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå