Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sverdspill til PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jedi Academy er vel det mest omfattende. Folk driver fortsatt med å trene opp folk i det spillet enda.

6353631[/snapback]

Ah, jeg glemte Jedi academy. Uansett så burde du starte med Jedi knight: Dark forces II, så Jedi knight II: Jedi outcast. Så Jedi knight: Jedi Academy. Veldig korte spill da. Men kul multiplayer modus.

Lenke til kommentar

Jeg elsker det spillet! Voldelig til de grader, og teknisk sett er det utrolig bra for sin tid!

Utrolig morro å måtte hogge av zombier sine armer, føtter og hoder, og fortsatt se at de kravler mot deg og spyr gørr på dine gigantiske muskler.

Eneste minus jeg kan sette på det umiddelbart, er at det etter hvert blir litt lite handlinsforløp, og at spillet i sin helhet er utrolig vanskelig. Man blir en lett match for små pinglefiender rett etter man har møtt en boss.

Lenke til kommentar

Rakion har en del kule comboer med sverd, ninja stjerner, bue, slegge, og enda flere når du kan utvikle deg til Chaos mode når du har drept 6 motstandere(Online)!

Så får du flere comboer!

Dumme er at du må kanskje tåle et par "Your connection to the internet is too small, please try another game or try again later" for å få joinet en game!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...