Gå til innhold

kan ikke åpne filer fra dvd

Anbefalte innlegg

jeg har nettop kjøpt nytt kamera og har begynt å prøve det litt ut. har allerede brukt opp en dvd (kameraet mitt spiller filene direkte inn på en mini dvd). problemet er å få se disse filmene jeg har lagret. Når jeg setter dvd'en inn i PC'en står det bare Tom DVD, selv om jeg har en masse filmer på den. hvet noen hvordan man kan lese denne dvd'en på en pc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har nettop kjøpt nytt kamera og har begynt å prøve det litt ut. har allerede brukt opp en dvd (kameraet mitt spiller filene direkte inn på en mini dvd). problemet er å få se disse filmene jeg har lagret. Når jeg setter dvd'en inn i PC'en står det bare Tom DVD, selv om jeg har en masse filmer på den. hvet noen hvordan man kan lese denne dvd'en på en pc?

Det er ikke bare at disken må lukkes i kameraet før du kan spille den av noe sted? Pleier å være sånn på eksterne DVD-opptakere i hvert fall...

Lenke til kommentar

Det er ikke bare at disken må lukkes i kameraet før du kan spille den av noe sted? Pleier å være sånn på eksterne DVD-opptakere i hvert fall...

6353051[/snapback]

jo d funka! :) tusen takk for hjelpen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...