CAT-scan Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ja, de er relativt tykke... Lenke til kommentar
cyberklad Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ja, de er relativt tykke... 6373855[/snapback] Samenligner du den skjermen i denne artikkelen med vanlige skjerer så er jo ramma rundt skjermen ca like tykk på denne som det er på mange lcd skjermer. Bare at denne har den samme tykkelsen over hele skjermflaten uten at den buler ut bak på midten som veldig mange andre skjermer gjør. Apple 20" er vel litt tykkere enn denne, men er betraktelig mye mindre enn vanlige 19" og samtlige 20" som jeg vet om. Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Se på den bakdelen Den er jo så pen at den ikke fortjener å settes inn mot en vegg. Også likte jeg løsningen med kabeltilkoblinger helt nede i foten :dobbeldribble: 6357723[/snapback] Bakdelen likte jeg! Men så var det ekstern strømforsyning? Liker ikke å klusse med adaptere, men, skal skjermen først være så tynn må vel noe kuttes ned på. 6358040[/snapback] Ikke så grei å sette inn mot en vegg heller denne... Jeg skjønner ikke hvorfor dem må la kontaktene være helt bakerst på foten på den måten. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Se på den bakdelen Den er jo så pen at den ikke fortjener å settes inn mot en vegg. Også likte jeg løsningen med kabeltilkoblinger helt nede i foten :dobbeldribble: 6357723[/snapback] Bakdelen likte jeg! Men så var det ekstern strømforsyning? Liker ikke å klusse med adaptere, men, skal skjermen først være så tynn må vel noe kuttes ned på. 6358040[/snapback] Kan noen forklare meg dette, vil adapterne følge med? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det må det jo, ellers blir det en fattig opplevelse Lenke til kommentar
Moal Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 hehe, takk for svar, bestiller en nå jeg. Dere får tilbakemelding om et par uker om hvordan den tar og spiller seg ut Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 hehe, takk for svar, bestiller en nå jeg. Dere får tilbakemelding om et par uker om hvordan den tar og spiller seg ut 6445317[/snapback] Fått skjermen / prøvd den enda elleR? Spent på å høre om denne Har litt lyst på den! Lenke til kommentar
qlubber Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 hehe, takk for svar, bestiller en nå jeg. Dere får tilbakemelding om et par uker om hvordan den tar og spiller seg ut 6445317[/snapback] Fått skjermen / prøvd den enda elleR? Spent på å høre om denne Har litt lyst på den! 6502401[/snapback] Jeg er også spent på å høre hvordan denne er i spill... Lenke til kommentar
Moal Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 har testa den i et par dager nå, og den er utrolig bra i spill! Absolutt 0 etterslep og bildet er ingenting å klage på! bra lys etc verd penga! Lenke til kommentar
Andel Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Har hatt den i 2 uker nå. Fantastisk skjerm. Utrolige farger. Et stilfullt produkt. En modell som kommende skjermer må måle seg med. Minus er vel at den taper seg en del i lavere oppløsninger, noe som vel er vanlig. Men hva skal man vel med lavere oppløsninger? Et av mine beste kjøp ved siden av G7musa. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Leste en test her om denne skjermen. Eneste jeg stusset på var at de sa at liten tekst var et problem med denne skjermen. Er det noen av dere som har fått prøvd denne skjermen en stund som har merket noe av dette? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 LCD kommer jeg aldri til å bruke til gaming før skjermene klarer å levere 100hz 6353992[/snapback] Synd for deg. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Leste en test her om denne skjermen. Eneste jeg stusset på var at de sa at liten tekst var et problem med denne skjermen. Er det noen av dere som har fått prøvd denne skjermen en stund som har merket noe av dette? 6749239[/snapback] hva slags problem? Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Problem med liten tekst, ble uleselig når skriftstørrelsen ble liten. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Berre å få den større det. (Ctrl og +) Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Tipper på TN panel jeg, det gir litt blasse farger og er som regel ikke optimalt for annet enn spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå