Kjekssjokolade Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Altså, tastene f1-f12 funker ikke...de reagerer ikke, tror jeg iallefall. Dette er veldig irriterende da jeg ikke får brukt en god del shortcuts, og hurtigsajer og noen macroer. Microstft Digital Pro Keyboard Er det noe som kan gjøres? Har prøvd den medfølgende programmvaren uten hell....men post forslag for all del! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Dette er noe jeg ikke finner ut av..å noe jeg må ha hjelpt til..så jeg bumper Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hvilket tastatur har du? Har du en tast som er merket med f/ det står f lock på? prøv å trykke på den og test f-tastene Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 hahaha, jeg føler meg som en idiot nå, trur du faen ikke det va det :!: Alltid lurtpå ka den hellvettes knappen va tell, *pelles ut* :!: Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Der ja. Nok et problem løst. (jeg sleit med den første gangen jeg hadde en slik knapp på mitt). Når f-lock er på så bruker den "funksjon 2" på tastaturet som står selvforklarende på hver enkelt tast. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg har et microsoft tastatur selv.. det er utrolig digg å bruke, det eneste som lager helvete er den j**** f-lock tasten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå