Gå til innhold

får du tøffere data?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:!: her får du se 2 bilder av marskinen min!         

       

 

 

 

 

                                                                      vil du vise meg et bilde av din marskin.     

                                                                      så kansje du klarer å gi meg et tips via   

                                                                        det bilde? :hmm:

6352516[/snapback]

 

 

 

 

mener 1bilde

Lenke til kommentar
he? liker å style marskiner så ville trenge noen tips!

6352781[/snapback]

 

Hehe, fair enough, men noe sier meg at det er denne formuleringen PMnormal har problemer med å forstå:

 

"vil du vise meg et bilde av din marskin.

så kansje du klarer å gi meg et tips via

det bilde?"

 

I så fall er han ikke alene, for jeg sitter også igjen som et eneste stort spørsmålstegn her :!:

Lenke til kommentar
Om du titter i hardware-kategorien vil du finne en egen casemod-kategori, som er ypperlig for denne tråden. Som fotografi var det heller ikke særlig imponerende.

6352916[/snapback]

Feilposting var nok den mest fornuftige tanken som slo meg, så her har nok SirMaximus rett. Still samme spørsmål i riktig del av forumet, så får du nok mer fornuftige svar. Håper ikke min første teori var riktig, for da er det en sak for SIPO (eller hva de kaller seg nå) :cry:

Lenke til kommentar

Eg vil anbefale trådstarter å lage ein ny tråd i ein meir passande kategori (Case-mods virker som ein fornuftig plassering). I ein evt. ny tråd bør det kome klarare fram kva poenget med tråden er. Ønskjer du tilbakemeldinger på kabinettet ditt? Skal folk poste bilete av sine kabinett?

 

Før du lager ein ny tråd bør du søke litt og sjå om du finn ein eksisterande tråd om ditt emne.

 

Det ser ikkje ut til at det vil kome noko fornuftig ut av denne tråden, så den stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...