EnglishAudio Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg trenger mer plass på c disken på min ferrari 4000 siden jeg stadig vekk får feilmelding om for lite diskplass. Hvordan gjør jeg dette? står at jeg må formatere begge diskene og så slå dem sammen men får jo ikke formatert c siden windowsen ligger på den. Har 3 disker (c,d og e) på totalt 100gb. Gode svar mottas med takk. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg trenger mer plass på c disken på min ferrari 4000 siden jeg stadig vekk får feilmelding om for lite diskplass. Hvordan gjør jeg dette? står at jeg må formatere begge diskene og så slå dem sammen men får jo ikke formatert c siden windowsen ligger på den. Har 3 disker (c,d og e) på totalt 100gb. Gode svar mottas med takk. 6352389[/snapback] Du kan kanskje kjøpe deg en ekstern harddisk? Ellers vet jeg ikke hva du kan gjøre. Pleier å hjelpe å slette forskjellige ting. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Acronis Disk Director Suite og muligens også Partitition Magic har støtte for å endre partisjonstabellene til systemdisken dersom du bruker "boot up" CDen deres. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei! Ja du kan endre på partisjonene i Partition Magic. Men ta sikkerhetskopi på forhånd. Jeg har selv mistet en del ved at Partition Magic stoppet under veis. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Hei! Ja du kan endre på partisjonene i Partition Magic. Men ta sikkerhetskopi på forhånd. Jeg har selv mistet en del ved at Partition Magic stoppet under veis. Hilsen, efikkan. 6357741[/snapback] takker OT: fytti f.. så mange innlegg du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå