Gå til innhold

Et skikkelig slakterspill?


Anbefalte innlegg

Kanskje max payne er noe å vurdere?

6363279[/snapback]

 

Har spilt begge max payne spillene, flere ganger, på alle vanskelighetsgradene, vil ikka akkurat si at det er et slakterspill, men det er så kult å fly i saktefilm med 2*beretta eller ingram mac 10 å fylle motstandere med glohett bly :love:

Elsker begge spillene, men liker faktsik toa best :)

 

Übersolider, det er vell kansje kan man si et slakterspill, men det er et dritspill, det synes iallefall jeg.

 

Doom3 og ex pakka er jo virkelige splattere, men har du mage (nerver) til det? :D

 

Unreal Tournament 2004, med rocketlauncher så blir det masakre hver gang :love:

 

Painkliller, og PiNK: battle out of hell, jaja, ikke noen spessielt bra spill, men underholdene så lenge de holder, ikke så veldig lenge for min del.

 

Hitman, Hitman 2, Hitman 3: Contracts, Hitman 4: Blood Money, meninga er å snike deg fram og ta minst mulig liv, men hvist du vil, kan du slakte deg vei gjennom brettene, da er det mye blod som spruter.

Hitman 2 og utover anbefaler jeg, men hvist du vil ha hel historien burde du spille ena også :)

 

Mange spill med mye dreping, men jeg tror ikke de passer inn under kategorien slakterspill, det gjør for så vidt heller ikke Max Payne, Hitman spillene eller UT heller, men, blod og mye dreping er det jo, å du gjør det til det du selv vil, mye eller lite dreping og blod (mye) ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du prøvd noen av Metal Gear Solid spillene?

6363590[/snapback]

 

Hallooo? Slakte spille, ikke SNIKE spill!

Carmageddon som nevnt over her er sinnsykt bra! Spesielt de første.. (ikke god grafikk dog.)

Condemned - Criminal Origins er sinnsykt bra! Litt creepy innimellom, men sinnsykt bra!

Anbefales!

Lenke til kommentar
Kanskje max payne er noe å vurdere?

6363279[/snapback]

 

Har spilt begge max payne spillene, flere ganger, på alle vanskelighetsgradene, vil ikka akkurat si at det er et slakterspill, men det er så kult å fly i saktefilm med 2*beretta eller ingram mac 10 å fylle motstandere med glohett bly :love:

Elsker begge spillene, men liker faktsik toa best :)

 

Übersolider, det er vell kansje kan man si et slakterspill, men det er et dritspill, det synes iallefall jeg.

 

Doom3 og ex pakka er jo virkelige splattere, men har du mage (nerver) til det? :D

 

Unreal Tournament 2004, med rocketlauncher så blir det masakre hver gang :love:

 

Painkliller, og PiNK: battle out of hell, jaja, ikke noen spessielt bra spill, men underholdene så lenge de holder, ikke så veldig lenge for min del.

 

Hitman, Hitman 2, Hitman 3: Contracts, Hitman 4: Blood Money, meninga er å snike deg fram og ta minst mulig liv, men hvist du vil, kan du slakte deg vei gjennom brettene, da er det mye blod som spruter.

Hitman 2 og utover anbefaler jeg, men hvist du vil ha hel historien burde du spille ena også :)

 

Mange spill med mye dreping, men jeg tror ikke de passer inn under kategorien slakterspill, det gjør for så vidt heller ikke Max Payne, Hitman spillene eller UT heller, men, blod og mye dreping er det jo, å du gjør det til det du selv vil, mye eller lite dreping og blod (mye) ;)

6363823[/snapback]

Tusen tak for de tipsene. Har prøvd de fleste spillene der.

 

Men jeg er liksom ute etter et spill hvor du "eier" for å si det slikt. Et spill du sjeldent blir drept. Ja det høres kanskje psykopatisk ut men jeg ække krimminell. Jeg har bare gått lei de vanlige spillene.

Lenke til kommentar

spilte et spill for noen år siden der man skulle bygge torturkammer og diverse

ting... men husker selfølgelig ikke hva det heter.. :hrm:

 

EDIT: tror jeg fant ut hva det heter.. "Dungeon Keeper 2" titta på noen bilder

og det er nok lenger siden jeg spilte det enn jeg trodde.. :p (grafikken er GRUSOM) :confused:

Endret av dioX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
spilte et spill for noen år siden der man skulle bygge torturkammer og diverse

ting... men husker selfølgelig ikke hva det heter..  :hrm:

Mener du Dungeon Keeper?

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar
spilte et spill for noen år siden der man skulle bygge torturkammer og diverse

ting... men husker selfølgelig ikke hva det heter..  :hrm:

Mener du Dungeon Keeper?

6363984[/snapback]

 

ja tror det? men grafikken var jo grusom.. :yes:

 

EDIT: 2'ern er sikker bedre enn 1'ern.. ( :!: )

6364038[/snapback]

 

Ena, har grusom grafikk, det har toa og....men dette er ikke spill som ligner på skytespill engang, jeg tror det var skytespill trådstarter var ute etter siden han skrev Postal som eksempel.

 

Men artig spill det er det, DKII, eller, det var det ;)

Lenke til kommentar
Kanskje max payne er noe å vurdere?

6363279[/snapback]

 

Har spilt begge max payne spillene, flere ganger, på alle vanskelighetsgradene, vil ikka akkurat si at det er et slakterspill, men det er så kult å fly i saktefilm med 2*beretta eller ingram mac 10 å fylle motstandere med glohett bly :love:

Elsker begge spillene, men liker faktsik toa best :)

 

Übersolider, det er vell kansje kan man si et slakterspill, men det er et dritspill, det synes iallefall jeg.

 

Doom3 og ex pakka er jo virkelige splattere, men har du mage (nerver) til det? :D

 

Unreal Tournament 2004, med rocketlauncher så blir det masakre hver gang :love:

 

Painkliller, og PiNK: battle out of hell, jaja, ikke noen spessielt bra spill, men underholdene så lenge de holder, ikke så veldig lenge for min del.

 

Hitman, Hitman 2, Hitman 3: Contracts, Hitman 4: Blood Money, meninga er å snike deg fram og ta minst mulig liv, men hvist du vil, kan du slakte deg vei gjennom brettene, da er det mye blod som spruter.

Hitman 2 og utover anbefaler jeg, men hvist du vil ha hel historien burde du spille ena også :)

 

Mange spill med mye dreping, men jeg tror ikke de passer inn under kategorien slakterspill, det gjør for så vidt heller ikke Max Payne, Hitman spillene eller UT heller, men, blod og mye dreping er det jo, å du gjør det til det du selv vil, mye eller lite dreping og blod (mye) ;)

6363823[/snapback]

Tusen tak for de tipsene. Har prøvd de fleste spillene der.

 

Men jeg er liksom ute etter et spill hvor du "eier" for å si det slikt. Et spill du sjeldent blir drept. Ja det høres kanskje psykopatisk ut men jeg ække krimminell. Jeg har bare gått lei de vanlige spillene.

6363882[/snapback]

 

Døde ikke en gang på PiNK(helt til anskeligste vanskelighetsgrad da), å heller ikke på Max Payne 2: Fall of max payne, første gang jeg spilte det, men jeg har teken på slike spill, skal mye til før jeg dør :!:

Lenke til kommentar
Burde kanskje ikke ambefale slakterspill til en gutt som er født i slutten av november i 1991.

 

Jeg har egentlig ikke noe med dette da. De fleste "slakterspillene" er som regel 18år. Men så er det sikkert ingen på forumet som bryr seg om dette da.

:p

6364984[/snapback]

Jojo, men jeg synes det er så kjedelig med andre spill. :p

Lenke til kommentar
Ena, har grusom grafikk, det har toa og

6364311[/snapback]

Gud, vær så snill å skrive enten "eneren" og "toeren"eller "1eren" og "2eren", ikke ena og toa. Ena og toa er ikke ord, bare dårlig dialekt.

 

The punisher er nok et fint slaktespill. Eller om grafikk ikke betyr noe, er Duke Nukem 3d garantert noe for deg.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Ena, har grusom grafikk, det har toa og

6364311[/snapback]

Gud, vær så snill å skrive enten "eneren" og "toeren"eller "1eren" og "2eren", ikke ena og toa. Ena og toa er ikke ord, bare dårlig dialekt.

6366465[/snapback]

 

<<<Grammarian Mode>>>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...