j-rgen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei, har et problem. Har nettopp byttet ut hovedkort og strømforsyning ( forrige hovedkortet sa godnatt ettersom jeg hadde for svak strømforsyning), problemet oppstår visst jeg prøver å se video. Ettersom jeg måtte innstallere windows på nytt, slettet jeg også C: der de fleste programmene mine ligger. Jeg har ingen anelse på hva som kan være grunnen til frysingen, jeg har innstallert nyeste drivere til nvidia skjermkort, lydkort osv. Lastet også ned nye codec'er og programmer til å se film i. Det kan vel ikke direkte kalles en frys, jeg kan fortsatt bevege musa, men i et veldig tregt tempo, klarer ikke lukke vinduer om jeg eventuelt ser en video på nettet. Når jeg prøver å åpne ctrl alt delete (oppgavebehandling) bruker pc'en flere minutter, og viser bare en whitescreen der grafikken til oppgavebehandlingen burde være. Dette er kjipt! På forhånd takk =) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei og velkommen til forumet! Forsøk annen filmavspiller og andre codecer, gjerne en codecpakke. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
j-rgen Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Har prøvd VLC, WMP, WMP classic, Winamp, zoomplayer, divx Har også KLM codec pack, ilag med divx + xvid, står fortsatt stille =/ skal prøve å slette codecene og laste de ned på nytt, gir beskjed om det blir noe fremgang. Uansett, takk for svar. Lenke til kommentar
j-rgen Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Prøvde de forskjellige codecene og spillerene, ingenting funker.. :/ Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei! kan det være samme problem som på denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=512725&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå