Gå til innhold

his x1900xt eller 7900gtx?


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye støy snakker vi? Og vil et Tagan 480w være nok til begge typer kort? Ellers bare 1 HDD og 1 DVD i maskinen.

6352177[/snapback]

 

Spørst kor mykje ampere 12v railen har, min Mist på 480W og 22A på 12v vil ikkje drive x1900XTX. x1900XTX støyar ein del meir enn 7900GTX, iallefall dei korta eg har testa.

Lenke til kommentar

Tagan 480Watt holder nok greit til begge kortene, kanskje også crossfire/SLI

Hightec lager jo noen veldig gode skjermkortkjølere, men ifølge netshop sitt bilde bruker de referansekjøler på dette. Da er x1900xtx ett av de mer støyende kortene du får, det bråker nok langt mer enn den PSUen, og en del mer enn 7900GTX, som har en glimrende kjøler som standard.

Ville heller valgt 7900GTX eller x1900xt med Zalman vf900cu.

 

Edit: Tagan er jo veldig gode PSUer...

Endret av watercool:)
Lenke til kommentar

Jeg mener det er denne jeg har. Men kan ikke huske at den har PCIe strømkabel, kun VGA. Mulig jeg husker feil. Kjøpt for 1-2 år siden på tilbud hos MPX.

 

http://www.tagan.com/pages/products/blackS/e_tg480_u1.html

 

PSU'en min er forøvrig knyst stille, selv på vannkjøling på resten av systemet. Hvilken god vannblokk kunne jeg brukt til x1900xt? Avhengig av å bruke niplene som står i profilen min.

 

EDIT:

Min heter TG480-u01 og har 12v 28A/336w. Har kun 1 rail? Har kun skjoldet VGA kontakt. Får man overgang til PCIe?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...