Dorian Gray Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hun ser egentlig ut som seg selv, den eneste virkelige forskjellen er at de fikk henne til å se ut som en liten jente da hun fremførte. Ikke umulig at det ble gjort for å øke sjarmfaktoren. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Så klippet med Vladik tidligere idag hos en kamerat, dette programmet så ganske bra ut. Alt med David Hasselhoff er jo ælsk. Lenke til kommentar
Suppeelsker Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Taylor Ware (uten sminke) Taylor Ware (med sminke) Søt og pen på begge bilder, men dette bare viser at man bør undersøke hvordan jenter ser ut uten sminke før man bestemmer seg for å flørte.. Eller så kan risikere å bli lettere sjokka over slik extreme makeover. Med det mener jeg at forskjellen er så stor at det ser ut som to helt forskjellige jenter. 6497790[/snapback] Jeg synes egentlig at Taylor Ware er sinnsykt pen på begge bildene, men hvis begge bildene ble tatt i samme situasjon og fra samme vinkel ville forskjellene blitt mye mindre. Hun er sminket for å se yngre ut, men hun er jo tross alt bare 12 år uansett (11 år på bildet). Synd at hun ikke vant!! Hun ruler så sinnsykt og var den beste der synes jeg, selv om hennes første opptreden i showet var den beste synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå