:---{D Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) I dag kom jeg over noe som så ut som et veldig morsomt prosjekt som starter i dag. Den enkleste måten å forklare det er at det er som Idol uten at man må synge, hvor man kan vinne 1 million dollar. Simon Cowell fra Idol og vår alles kjære David Hasselhoff er med. America's Got Talent Trykk på for å se videoer. Jeg har allerede valgt min favoritt som er Harry Carrey the Impressionist. Noen andre som gleder seg? Endret 21. juni 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har troen på Bobby Badfingers. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Er det egentlig noen tvil, Granny Rapper vinner hele greia. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Slam dunk tumblers var gode. Ellers var dette temmelig døllt. Lenke til kommentar
Hypernicus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 http://www.metacafe.com/tags/1/america_s_got_talent http://www.youtube.com/results?search=amer...s&search=Search Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Dette var jaggu noe for seg selv. Endret 4. juli 2006 av Montag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Sålangt har de flinkeste vært jenten på 14, acapella-gruppen og basketballspillerene fra Houston. Buktaleren var veldig kul, vi får håpe han har mer å vise frem. Lenke til kommentar
Hypernicus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hu på 11 år var litt bedre enn hu på 14 synes nå jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Etter å ha sett episode 3 er jeg nesten nødt til å si meg enig. Helt utrolig mye sjel i den stemmen. Lenke til kommentar
Hypernicus Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Etter å ha sett episode 3 er jeg nesten nødt til å si meg enig. Helt utrolig mye sjel i den stemmen. 6441895[/snapback] Hvor får du sett episodene? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Etter å ha sett episode 3 er jeg nesten nødt til å si meg enig. Helt utrolig mye sjel i den stemmen. 6441895[/snapback] Hvor får du sett episodene? 6442975[/snapback] Laster ned? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Rappin' Granny går alle jeg har sett så langt en høy gang, hun er faktisk veldig dyktig. Sjekk forøvrig Hasslehoff 'gettin down' i videoen. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Dette var jaggu noe for seg selv. 6434524[/snapback] Haha! Her snakker vi fullblods rompedilter. Endret 6. juli 2006 av KillerX Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Crazy han der buktaleren.. Lenke til kommentar
Hypernicus Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 I dette programmet kan du komme videre med humor, men Birdcaller brukte nok opp materialet sitt allerede ved første opptreden Lenke til kommentar
Hypernicus Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Noen som så intervju med Taylor Ware før hun gikk inn på scenen? Det ser jo ut som en helt annen jente. På hjemmesida til dette programmet ser vi to ikoner av jenta, dette er likt kostyme bare to forskjellige sendinger, der ser hun jo noen år eldre ut plutselig. Lenke til kommentar
Hypernicus Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Sjekk når Vladik er ferdig. Litt amatør av de som styrer programmet http://youtube.com/watch?v=OQFVRJk5wTs&search=vladik Lenke til kommentar
Hypernicus Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Taylor Ware (uten sminke) Taylor Ware (med sminke) Søt og pen på begge bilder, men dette bare viser at man bør undersøke hvordan jenter ser ut uten sminke før man bestemmer seg for å flørte.. Eller så kan risikere å bli lettere sjokka over slik extreme makeover. Med det mener jeg at forskjellen er så stor at det ser ut som to helt forskjellige jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå