AOe Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Installerte windows vista i forige uke. Nå skal det vekk igjen... Jeg bruker PQ partitionmagic 8.0 og prøver å formatere harddisken med vista på, fra windows xp. PQ partitionmagic sier at HDen er bad, og når jeg prøver å formatere sier den at det hele gikk i dass. Hva skal jeg gjøre? Noen folk sier at man må bruke windows xp 64-bit installasjons cdens fdisk-"aktige" program... Men jeg har ikke windows 64-bit på cd nå! Fins det noen annen løsning? Endret 21. juni 2006 av AOe Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 ... fra windows xp ... 6351926[/snapback] Bruk diskbehandleren i XP, slett partisjonen med Vista, lag ny, formater. Lenke til kommentar
zathan Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Eller bruk en linux "live" cd og partisjoner/formater disken... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 det kan du vel gjøre mede hvilken som hellst xp cd og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå