skromt Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Husker ikke helt, men mener at jeg måtte lage en tomcat server når jeg skulle få se jsp sidene korrekt i en browser. Noen måte å unngå dette på? Lenke til kommentar
HV Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Husker ikke helt, men mener at jeg måtte lage en tomcat server når jeg skulle få se jsp sidene korrekt i en browser. Noen måte å unngå dette på? 6351634[/snapback] Du trenger ikke tomcat men du trenger en server... Lenke til kommentar
___ Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Husker ikke helt, men mener at jeg måtte lage en tomcat server når jeg skulle få se jsp sidene korrekt i en browser. Noen måte å unngå dette på? 6351634[/snapback] Du trenger en servletcontainer av et eller annet slag. Dette fordi JSP'er parses og kompileres til servlets. Kjenner ikke til noe annet som lar deg vise JSP'er på fornuftig vis i en browser. Werner Lenke til kommentar
skromt Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) hvordan setter man enkelt opp en server som kan vise jsp da? tenker da en lokal server Endret 21. juni 2006 av skromt Lenke til kommentar
skromt Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Husker ikke helt, men mener at jeg måtte lage en tomcat server når jeg skulle få se jsp sidene korrekt i en browser. Noen måte å unngå dette på? 6351634[/snapback] Du trenger en servletcontainer av et eller annet slag. Dette fordi JSP'er parses og kompileres til servlets. Kjenner ikke til noe annet som lar deg vise JSP'er på fornuftig vis i en browser. Werner 6353791[/snapback] Hvordan setter jeg opp en servlecontainer? skal google det, men håper på svar:) Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Last ned Sun One Webserver. Den fungerer fint av naturlige årsaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå