Gå til innhold

rouge* hvem er de god mott?


Anbefalte innlegg

SÅ dere klarer å ta en rogue som får seduce brutt på kloss hold mens dere har cripling poison på dere? Det er mulig at det er et magisk triks jeg overser, men afaik så har rogues mulighet til mye høyere burst dmg enn DC -> conflag + dots.

 

 

Btw: Sa aldri at han skulle drepe to stykker, men warlocken. Og er det bare jeg som har opplevd at folk bryter din seduce for å så la warrior/rogue drepe deg?

6352537[/snapback]

faktisk ja, hos meg pleier de å assistere å drepe roguen/warrioren.

 

Og det første spørsmålet gjalt ikke poison heller.

 

Hadde du klart å rømme som warlock fra toppen av hyjal med crippling poison OG noggenfogger? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SÅ dere klarer å ta en rogue som får seduce brutt på kloss hold mens dere har cripling poison på dere? Det er mulig at det er et magisk triks jeg overser, men afaik så har rogues mulighet til mye høyere burst dmg enn DC -> conflag + dots.

Mja, altså, nå skal det litt til at en eller annen tulling kommer og slår på deg rett etter seduce, så jeg faktisk står på kloss hold..

Og sjansen for at crippling proccer i løpet av 1,5 sek er hvor stor?

 

 

Og er det bare jeg som har opplevd at folk bryter din seduce for å så la warrior/rogue drepe deg?

Har ikke opplevd det selv, dog pvper ikke jeg i noen særlig stor grad :O

Lenke til kommentar
Dine engelsk-kunnskaper har ikke noe med hvor smart hjernen din er, det har med nivået du lærer på og utrolig masse i World of Warcraft er vanskelig for en 12-åring å forstå.

6351959[/snapback]

 

Men det er no ennå folk på min alder som klarer å forstå *wow* men du har rett at det er uvanelig at 12åringer spiller mye *wow*

Lenke til kommentar
er et sant helvette å spille med folk som er 12år/under 12år.

 

kan jo ikke snakke engelsk i det hele tatt?

 

plese can u shere taht qest? :dontgetit:

6352035[/snapback]

 

Lol, men som sagt er det folk på 12 års alderen som kan veldig godt engelsk da!!

alle jeg spiller med sier det er helt greit at jeg spiller*fordi at de forstår meg og min engelsk*

Lenke til kommentar
mange sier warlock i høyere lvl e bedre en rouge.. og  pala...

det jeg lurer på er hvorfor har alle folk spessialiteta mot rouge? hunter har no sån at han ser an bedre dert ha no warlock å..... human priest har sånn innvissible look.. hvem er rouge god mot? :thumbup:

 

jeg er troll rouge*

6351530[/snapback]

altså mange sier pala og warlock er bedre enn rogue i høyere level? (min tolkning)

Hunter har track stealth og flare, warlock kan få paranoia (større stealth detection) ved bruk av FELHUNTER, altså IKKE ALLE har det. Human priest har fade, som alle andre prester, men hjelper ikke en dritt i PvP fordi den reduserer aggro i 10-20 sekunder.

Warrior har vel demoshout/thunderclap til å finne rogues, men det koster RAGE, noe de starter på 0 av, så du kan ikke spamme det overalt for å finne rogues. Mages har jo AE rank 1 (som er instant fra idag) og frostnova.

Rogues er gode mot mobs :roll:

6351792[/snapback]

 

Det han mener med Humans er nok racial skillen, og ikke Fade ;)

Lenke til kommentar
mange sier warlock i høyere lvl e bedre en rouge.. og  pala...

det jeg lurer på er hvorfor har alle folk spessialiteta mot rouge? hunter har no sån at han ser an bedre dert ha no warlock å..... human priest har sånn innvissible look.. hvem er rouge god mot? :thumbup:

 

jeg er troll rouge*

6351530[/snapback]

altså mange sier pala og warlock er bedre enn rogue i høyere level? (min tolkning)

Hunter har track stealth og flare, warlock kan få paranoia (større stealth detection) ved bruk av FELHUNTER, altså IKKE ALLE har det. Human priest har fade, som alle andre prester, men hjelper ikke en dritt i PvP fordi den reduserer aggro i 10-20 sekunder.

Warrior har vel demoshout/thunderclap til å finne rogues, men det koster RAGE, noe de starter på 0 av, så du kan ikke spamme det overalt for å finne rogues. Mages har jo AE rank 1 (som er instant fra idag) og frostnova.

Rogues er gode mot mobs :roll:

6351792[/snapback]

 

Det han mener med Humans er nok racial skillen, og ikke Fade ;)

6359384[/snapback]

aha :p

 

Tenkte på "invisibility look" at han så usynlig ut :wee: .

Men slutt å syt over at du ikke kan eie alle klassene med ambush - backstab (og nei, ikke okm med bilder av høye ambush crits for det hjelper ingen)

Lenke til kommentar

Værre "la oss mobbe 12-åringen sin dårlige engelsk uttale, norsk uttale og forståelse av spill" tråd skal man lete lenge etter... Skam dere...

 

 

btw, enig med deg som sier at 12-åringener ikke burde være inne å spille hele dagen... se på hva som skjer med ungdommen... dem ender enten opp som feite nerder, eller som alkoholikere i en alder av 14.

 

Ut og lek, lille 12-åring... du har bedre av det enn å rolle en rogue... Få med deg noen venner og lek wow ute i skogen mens du fremdeles kan gjøre sånt uten å virke som en total idiot.

 

 

kthxbye ;)

Lenke til kommentar
Warrior har vel demoshout/thunderclap til å finne rogues, men det koster RAGE, noe de starter på 0 av, så du kan ikke spamme det overalt for å finne rogues.

Må bare pirke litt, men Demo Shout vil ikke bryte en Rogues stealth. Og Thunderclap koster 20 rage, som er ganske dyrt. Piercing Howl derimot funker utmerket til jobben for bare 15 rage.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Warrior har vel demoshout/thunderclap til å finne rogues, men det koster RAGE, noe de starter på 0 av, så du kan ikke spamme det overalt for å finne rogues.

Må bare pirke litt, men Demo Shout vil ikke bryte en Rogues stealth. Og Thunderclap koster 20 rage, som er ganske dyrt. Piercing Howl derimot funker utmerket til jobben for bare 15 rage.

6359782[/snapback]

har de fixa det nå? Demo brøyt stealth før

Lenke til kommentar
Warrior har vel demoshout/thunderclap til å finne rogues, men det koster RAGE, noe de starter på 0 av, så du kan ikke spamme det overalt for å finne rogues.

Må bare pirke litt, men Demo Shout vil ikke bryte en Rogues stealth. Og Thunderclap koster 20 rage, som er ganske dyrt. Piercing Howl derimot funker utmerket til jobben for bare 15 rage.

6359782[/snapback]

 

Jo, dem shout funker for å unstealthe, men har du rage er Piercing Howl bedre, pga daze effekten.

Lenke til kommentar
Warrior har vel demoshout/thunderclap til å finne rogues, men det koster RAGE, noe de starter på 0 av, så du kan ikke spamme det overalt for å finne rogues.

Må bare pirke litt, men Demo Shout vil ikke bryte en Rogues stealth. Og Thunderclap koster 20 rage, som er ganske dyrt. Piercing Howl derimot funker utmerket til jobben for bare 15 rage.

6359782[/snapback]

 

Jo, dem shout funker for å unstealthe, men har du rage er Piercing Howl bedre, pga daze effekten.

What? Spurte en ganske god warrior om det engang i tiden, og hun sa nei. Men jaja, bra jeg fant ut av det da.

Lenke til kommentar
Warrior har vel demoshout/thunderclap til å finne rogues, men det koster RAGE, noe de starter på 0 av, så du kan ikke spamme det overalt for å finne rogues.

Må bare pirke litt, men Demo Shout vil ikke bryte en Rogues stealth. Og Thunderclap koster 20 rage, som er ganske dyrt. Piercing Howl derimot funker utmerket til jobben for bare 15 rage.

6359782[/snapback]

 

Jo, dem shout funker for å unstealthe, men har du rage er Piercing Howl bedre, pga daze effekten.

What? Spurte en ganske god warrior om det engang i tiden, og hun sa nei. Men jaja, bra jeg fant ut av det da.

6361258[/snapback]

 

Vel det funker nå for meg, om dette er endret i 1.11 vet ikke jeg. (har ikke spilt)

Lenke til kommentar
Warrior har vel demoshout/thunderclap til å finne rogues, men det koster RAGE, noe de starter på 0 av, så du kan ikke spamme det overalt for å finne rogues.

Må bare pirke litt, men Demo Shout vil ikke bryte en Rogues stealth. Og Thunderclap koster 20 rage, som er ganske dyrt. Piercing Howl derimot funker utmerket til jobben for bare 15 rage.

6359782[/snapback]

 

Jo, dem shout funker for å unstealthe, men har du rage er Piercing Howl bedre, pga daze effekten.

What? Spurte en ganske god warrior om det engang i tiden, og hun sa nei. Men jaja, bra jeg fant ut av det da.

6361258[/snapback]

 

Vel det funker nå for meg, om dette er endret i 1.11 vet ikke jeg. (har ikke spilt)

6361344[/snapback]

en gang i tiden, altså ikke siden igår ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...