Gå til innhold

rouge* hvem er de god mott?


Anbefalte innlegg

mange sier warlock i høyere lvl e bedre en rouge.. og pala...

det jeg lurer på er hvorfor har alle folk spessialiteta mot rouge? hunter har no sån at han ser an bedre dert ha no warlock å..... human priest har sånn innvissible look.. hvem er rouge god mot? :thumbup:

 

jeg er troll rouge*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det VM i å starte mest " Topic ". Dette er ditt 4 eller 5 emne du har laget på forumet. Prøv heller å samle alt det du lurer på under 1-2 emner ;-)

 

 

Alle kan ta alle, kommer an på freeken som sitter bak keyboard sier jeg. Gear har også litt å si.

Endret av andiss
Lenke til kommentar
Er det VM i å starte mest " Topic ". Dette er ditt 4 elle 5 emne du har lager på forumet. Prøv heller å samle alt det du lurer på under 1-2 emner ;-)

 

 

Alle kan ta alle, kommer an på freeken som sitter bak keyboard sier jeg. Gear har også litt å si.

6351543[/snapback]

 

Litt å si? Gear har nesten alt å si i WoW.

Lenke til kommentar

Rogue kan egentlig ta det meste untatt warrior hvis de spilles av rette personen.

Synd at majoriteten av de som spiller rogue er fjortiser som hører på metal og kutter seg opp med barberblader :tease: .

Undead rogue er vel horde versjonen av NE hunter.

Så lenge du kommer innpå spillerne før du angriper så skal i allefall hunter være lett match.

Lenke til kommentar
vel jeg skjønte i alle fall godt hva du skrev :p..

rogue har spesiele overtak mot mage og warlock.

men som sagt alle tar alle :p. diverse overtak utgjør bare forskjeller hos noobs og på lav lvl..

6351635[/snapback]

 

Hei den må jeg få rette litt på, jeg spiller warlock og rogue er kanskje de jeg har minst problemer med å ta. Har man mye hp som warlock og death-coil klar så er rogues ez-mode. Mages kan også ta rogues ganske lett i og med at rogues ikke har utprega mye HP.

Lenke til kommentar
mange sier warlock i høyere lvl e bedre en rouge.. og  pala...

det jeg lurer på er hvorfor har alle folk spessialiteta mot rouge? hunter har no sån at han ser an bedre dert ha no warlock å..... human priest har sånn innvissible look.. hvem er rouge god mot? :thumbup:

 

jeg er troll rouge*

6351530[/snapback]

altså mange sier pala og warlock er bedre enn rogue i høyere level? (min tolkning)

Hunter har track stealth og flare, warlock kan få paranoia (større stealth detection) ved bruk av FELHUNTER, altså IKKE ALLE har det. Human priest har fade, som alle andre prester, men hjelper ikke en dritt i PvP fordi den reduserer aggro i 10-20 sekunder.

Warrior har vel demoshout/thunderclap til å finne rogues, men det koster RAGE, noe de starter på 0 av, så du kan ikke spamme det overalt for å finne rogues. Mages har jo AE rank 1 (som er instant fra idag) og frostnova.

Rogues er gode mot mobs :roll:

Lenke til kommentar
Ikke for å være pirkete, men er ganske irriterenes når postene dine kryr av skrivefeil.

6351576[/snapback]

 

Du bør kanskje lære deg å skrive før du kritiserer andre for skrivefeil.

6351599[/snapback]

Kritiserer han ikke, bare kom med et tips om at han burde lese gjennom postene sine før han poster dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...