EnglishAudio Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Var på elkjøp og så på disse to telefonene i dag, men den eneste forskjellen jeg så var jo at 6280 hadde det skyvetastaturet mens n70 var helt normal. Hva er forskjellen uten om det? begge har jo 2mb kamera, 3g osv. Har 6280 kortleser sånn som n70? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 n70 = series 60 Symbian OS (mer lik en PDA/PC og du kan instalere en hel del software.) 6280 = Series 40 Symbian (Et mer lukket opperativsystem hvor du har mindre frihet til å utvide systemet.) Hardware messig er de nok veldig like ja. AKIRA Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 ok, så det er mer ''looken'' at folk kjøper 6280? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Og mangel på kunnskap om hva Series 60 platformen kan tilby. Men for 90% av mobil kjøpere så er det vel irrelevant om det er series 40 eller 60 på mobilen så lenge de kan ringe, SMS og MMSe. For oss siste 10% er det viktig å vite hva det er så vi kan kjøpe den mobilen som gir oss det vi søker. Series 60 gir meg muligheten til å utvide funksjonaliteten til mobilen med ting som feks: automatisk aksje tiker, værdatabase, IRC klient, MSN/ICQ klient..osv osv osv laget for Symbian OS. AKIRA Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Og mangel på kunnskap om hva Series 60 platformen kan tilby. Men for 90% av mobil kjøpere så er det vel irrelevant om det er series 40 eller 60 på mobilen så lenge de kan ringe, SMS og MMSe. For oss siste 10% er det viktig å vite hva det er så vi kan kjøpe den mobilen som gir oss det vi søker. Series 60 gir meg muligheten til å utvide funksjonaliteten til mobilen med ting som feks: automatisk aksje tiker, værdatabase, IRC klient, MSN/ICQ klient..osv osv osv laget for Symbian OS. AKIRA 6352270[/snapback] ok, da blir det nok n70, er litt sugen på den bluetoth control programmet man kan styre winamp med msn og diverse andre ting er jo også smuth å ha på mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå