DanielL Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Får se om trådstarter fikser på det etterhvert da Er selv litt nysgjerrig på når Matisyahu kommer med noe nytt materiale,er jo en stund siden Youth nå. Noen som har hørt hans versjon av Message In A Bottle?Vil ikke si den er helt på høyde med orginalen men det er søren meg ikke langt unna! Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jeg har en versjon som er spilt inn med Sly and Robbie. Om det er den nye eller den gamle vet jeg ikke:P I tillegg har jeg dub versjonen på samme CD. Jeg vil også nevne at han har gitt ut litt mer materiale enn hva som er blitt nevnt. Han har gitt ut en live CD fra Gothic Theater - Denver og studio albumet No Place To Be. Endret 15. mai 2007 av simon_gj Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg har en versjon som er spilt inn med Sly and Robbie. Om det er den nye eller den gamle vet jeg ikke:P I tillegg har jeg dub versjonen på samme CD. Jeg vil også nevne at han har gitt ut litt mer materiale enn hva som er blitt nevnt. Han har gitt ut en live CD fra Gothic Theater - Denver og studio albumet No Place To Be. 8619882[/snapback] No Place to Be er mest remixer og lignende da. Samt Message In A Bottle som jeg nevnte. Youth remixen på den er helt fryktelig,er på et helt annet tempo enn Matisyahu's stemme. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Var på Matisyahu konsert i fjor. Gode saker - en av de bedre konsertene det året Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 No Place to Be er mest remixer og lignende da. Samt Message In A Bottle som jeg nevnte. Youth remixen på den er helt fryktelig,er på et helt annet tempo enn Matisyahu's stemme. 8619923[/snapback] Joda, men likevell en utgivelse. Youth går da vell ikke i feil tempo? Jeg trodde det var Jerusalem. Det er vell en Chopped and Screwed version så stemmen skal vell ikke være helt 100% Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Remixen til Youth er uten tvil i feil tempo. Hadde den gått likt som stemmen hadde det vært en langt bedre låt,men dessverre. Og nei,trenger ikke nødvendigvis være helt synca men må da høres bra ut i det minste. Og det syns jeg ikke den gjør. Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Han er ganske bra. Liker spesielt "Without a Crown" og "Aish Tamid". Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Matisyahu er i gang igjen! Han har vært på turne på østkysten en god periode og har samtidig hatt tid til å jobbe med et nytt album som skal komme ut om ikke alt for lenge. En av godbitene å se fram til vil være "I Will Be Light" som han i det siste har fremført live på flere konserter. En liten smakebit på hvordan den vil bli: En lenger liveversjon: Syns det virker veldig lovende og tror denne cden vil bli en god del bedre enn Youth. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Er det noe å mene om dette? Hatter reggea, bare negre... nei, mener mørhudede som sitter og røyker jazz tobakk og speller shit musikk... Da hører jeg heller på Basshunter baklengs med bare bass Endret 23. juli 2008 av roberteh Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Og Johnny Cash var bare enda et syrehue. Reggae har tatt mange retninger og er langt fra den elendige stereotypen du prøver å beskrive. Matisyahu på sin side blander reggae med andre sjangre som rock, hip-hop osv. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Og Johnny Cash var bare enda et syrehue. Don't you dare Cash var en legende i likhet med Elvis Presley og Jerry Lee Lewis, det var gutta som oppfant "rock'n roll"... Med det er en annen debatt! Endret 23. juli 2008 av roberteh Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Om du ikke skjønte det var den setningen en måte å vise hvor intetsigende førsteposten din egentlig var. Det blir alltid hørende like idiotisk ut når folk uttaler seg om musikk de ikke eier peiling på. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Her kan man se tittelsporet for Matisyahu's nye CD Escape som kommer senere i september. Studioversjonen kan ikke bli noe annet enn genial,gleder meg veldig. Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Gammel tråd dette. Men Matisyahu er veldig bra, han har flere gode både studio- og Live-Album og veldig mange bra sanger. Live At Stubbs vol. II kom ut for bare noen måneder siden og håper virkelig det kommer flere album fra han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå