suuhoo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe Creative Zen Vision:M....Er dette noe å anbefale? Å det jeg lurer på er om man kan spille av avi. filer på den, eller om man eventuelt får tak i et konverteringsprogram til den?? Håper på et svar raskest mulig Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Vision:M er absolutt å anbefale. Den spiller av de fleste videoformater, men skulle du ha et ustøttet format, følger det med programvare for konvertering som fungerer utmerket. Anbefaler deg å søke eller lete etter lignende tråder før du lager en ny. Det finnes allerede mange tråder om denne spilleren. Les her, her, her, her og her. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 En til ting jeg lurer på Er det mulig å få kjøpt InvisibleShield eller noe lignende her i Norge?? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 En til ting jeg lurer på Er det mulig å få kjøpt InvisibleShield eller noe... 6352372[/snapback] Hva er InvisibleShield ? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Hva er InvisibleShield ? 6357834[/snapback] Det er noe plastikklignende som du setter rundt mp3-spilleren så den ikke blir rippete. Her er linken til hjemmesida deres: http://www.shieldzone.com Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Tror ikke det er noen butikker som selger det i Norge, men hvorfor ikke bestille fra USA? Det er gratis frakt og den kommer i postkassa i løpet av 6-7 hverdager. Har nettopp kjøpt det og er veldig fornøyd. Ellers vil jeg anbefale Vision:M. Funker veldig bra til musikk, bilder og video. Bra lyd- og bildekvalitet. Lenke til kommentar
Ody Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Tror ikke det er noen butikker som selger det i Norge, men hvorfor ikke bestille fra USA? Det er gratis frakt og den kommer i postkassa i løpet av 6-7 hverdager. Har nettopp kjøpt det og er veldig fornøyd. Ellers vil jeg anbefale Vision:M. Funker veldig bra til musikk, bilder og video. Bra lyd- og bildekvalitet. 6389666[/snapback] Jepp, jeg kjøpte for en stund tilbake, men tok litt lengere tid en 6-7 dager. Jeg kjøpte den fulle versjon som går nesten rundt hele spilleren. Og jeg må bare si det krever tolmodighet! De sier på shieldzone at det er nesten umulig å få ripe i det, det er HELT FEIL! Jeg mistet den en gang i bakken (dette var ute, det må tas i betraktning) og flere skraper på kantene og på selve touch tingen. Litt kjipt, men det er jo garanti at visst de skraper seg så kan du sende inn og få tilsendt nye. Men de som vil gå igjennom den operasjonen med å ta av og ta på igjen må jeg virkelig beundre Endret 26. juni 2006 av Ody Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg kjøpte bare for forsiden, siden baksiden tåler mer og jeg synes ikke det er så farlig om jeg får riper der. Det var litt strev og sette på, men det gikk greit. Jeg har ikke fått riper i den enda. Det tok 8 dager for med å få den, men to av dagene var helg, så det tok altså 6 hverdager. Lenke til kommentar
Ody Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Jeg kjøpte bare for forsiden, siden baksiden tåler mer og jeg synes ikke det er så farlig om jeg får riper der. Det var litt strev og sette på, men det gikk greit. Jeg har ikke fått riper i den enda. Det tok 8 dager for med å få den, men to av dagene var helg, så det tok altså 6 hverdager. 6389782[/snapback] Ja forsiden tok litt tid den også å få på, men baksiden var det et mareritt. Måtte rive den av flere ganger før jeg ble fornøyd, så brukte noen timer. Det er nok ikke så enkelt som de prøver å få det til å virke på filmen de har på siden sin. Tok du invinsible shield på touch paden? I så fall hvordan reagerte den etterpå? Endret 26. juni 2006 av Ody Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Jeg tok på touch-paden og den virker akkurat som før. Jeg er ikke sikker på om jeg skal beholde den eller ta den av da. Det blir vel ikke riper der og det var litt behagligere å bruke den uten beskyttelse, men nå er jeg jo vant til det. Du kan jo prøve å dra tommelen over et sted hvor du har beskyttelse og sammenlikne med touch-paden. Fulgte det bare med en flaske spray til den fulle versjonen. Hvordan fikk du nok? Jeg hadde ikke mye igjen etter at jeg hadde tatt på min på forsiden. Endret 26. juni 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
Ody Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Jeg tok på touch-paden og den virker akkurat som før. Jeg er ikke sikker på om jeg skal beholde den eller ta den av da. Det blir vel ikke riper der og det var litt behagligere å bruke den uten beskyttelse, men nå er jeg jo vant til det. Du kan jo prøve å dra tommelen over et sted hvor du har beskyttelse og sammenlikne med touch-paden. Fulgte det bare med en flaske spray til den fulle versjonen. Hvordan fikk du nok? Jeg hadde ikke mye igjen etter at jeg hadde tatt på min på forsiden. 6389921[/snapback] Jeg fikk et skrap i touch paden når jeg mistet den så den kan bli skrapt på den måten. Men ikke med vanlig bruk akkurat. Jeg fikk med en flaske, men den var ikke mer en under halvfull. Jeg brukte såpevann istedet for, brukte ingenting av det oppi flasken. Like greit, men ikke ta for mye såpe. Endret 26. juni 2006 av Ody Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 vil bare si at dette er den beste spilleren i verden!!! lyden er perfekt, menyen er enkel å lett, touch paden er god å enkel. fargeskjermen er løvlig. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Hei Nå har jeg kjøpt denne spilleren Har bare en ting å si om den... HELT KONGE Alt er som forventet, var positivt overasket over hvor bra skjermen var å se film på. Har også bestilt invinsibleshield. Er det så tungt å sette på som dere sier? Er i hvertfall sinnsykt fornyd med spilleren Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det kan være litt tungvindt å sette på forside beskyttelsen, men det går greit. Jeg har ikke prøvd å sette på baksiden og på sidene for det bestillte jeg ikke. Lenke til kommentar
kent ove hanssen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Heisann. Jeg har nettopp fått min nye baby fra komplett og jeg ser at mange av dere andre her har bestilt dette invisibleshield eller hva det heter. Jeg lurer på hvordan er det å ta det av om man skulle greie å ripe det? noen som har erfaringer, det vil ikke bli limrester som tiltrekker seg støv og skitt eller noen andre problemer? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg tror det skal gå bra å ta av, men jeg har ikke prøvd det. Den festes ikke med lim så det blir nok ikke limrester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå