Killerquo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Teh saxey! Gief braberz shp plxx! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Synes min dverg er dritfet, har til dags dato bare sett en eller to med samme oppsett, og da har de brukt andre farger. Stor "tyskerbart" og ponytail ftw Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hadde jo vært fint om de kunne gi oss en sjanse til å skifte på hvordan vi ser ut, Hud farge, hår typer/farge osv. Men ville ikke hatt noe imot å få låv til å skifte rase. Er Troll Hunter, liker den, men det finnes tøffere Huntere i verden. Night Elf Female Lenke til kommentar
Thel Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Liker godt mitt hår på druiden min, problemet er derimot at jeg ser folk med samme looken hele tiden, og dette irriterer meg grenseløst.. Håper bare SR headen dropper for meg snart, så jeg kan skjule meg litt mer;) Gief muligheter til å skifte hair-style osv.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hehe! Ser det for meg: Greenskins saloon, we change the way you look! En i Ratchet, Everlook, Gadgetzan og Bootybay... Gøy blir det jo å skifte hudfarger og features (undead). Det er jo så enkelt... Hvis dette skal bli et faktum bør vi holde oss til hår\hårfarge... God tanke anyways. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Barber som profession! 1-300 skill. Begynner med enkelt stuff og avanserer: - Skifter farge/bleker hår/skjegg(har jo allerede bleach/color dyes) basic -> videre til heftigere farge, world drop recipie til regnbuefarga skjegg anyone? - Klipper og styler, med vanlige basic starter frisyrer. Lærer andre, custom ones etterhvert, recipies der og? Uncommon - Rare - Epic hairdoes! - Piercings/tatoos, samma dealen. Alt med en liten cooldown per character. Jeg hadde rolla det på dagen! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Bare en ting å si. Genialt Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Haha! Master barbertrainer er lokalisert i Ashenvale. Requierd tools: Scissors, Comb Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hadde vært dritkonge om det blei profession! Og noen frisyrer som bare funka på enkelte raser, og noen som var universal. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ja det hadde vært digg. Som på SWG (Star wars Galllaxies) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Kult! Kanskje jeg skal skrive noe greier til Blizzard da. Med underskrift fra alle her kanskje? Hvis dere gidder kan dere editere posten og legge inn navn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå