Simma89 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 hei. har et HK med 4 ram slots. 2 blå og 2 svarte. har en 1 GB ram brikke i den ene blå slotten. I dag fikk jeg meg en ny brikke (helt lik som den jeg har fra før). Hvor skal jeg putte denne? i den andre blå slotten eller i en av de svarte slottene?? Takker for svar:D Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 i en av de svarte slottene for dual channel oppsett Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) hva er dual channel oppsett? En kamerat av meg som har et annet HK har denne rekkefølgen på slottene: BLÅ SVART BLÅ SVART Jeg har: BLÅ BLÅ SVART SVART Han har begge sine brikker i de blå slottene. Skal jeg fortsatt putte min nye brikke i en av de svarte slottene? Endret 21. juni 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Er vel egentlig det samme er det ikke? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 skal jeg bare putte den i der jeg føler for det da? eller er det et bestemt sted jeg må putte den? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Mynt kron metoden virker alltid. men jeg ville gått for svart slot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå