jamez Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hei... Jeg har akkurat kjøpt et sånn der Logitech Cordless desktop optical. svart og lekkert med masse greie funksjoner. men, det er jo ikke så kult at musa mi ikke vil scrolle! er det drivere som er feil, innstilling eller musa fysisk?! Jeg har prøvd å installere siste drivere på logitechsiden, og letet etter noen innstillinger... men, nei, vil ikke... noen som vet noe? Jamez... PS! scrollinga på tastaturet virker... Lenke til kommentar
pegg Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 prøv uten å bruke drivere i heletatt. Lenke til kommentar
jamez Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 det virka ikke da heller... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Prøv å installer TweakUI. Der kan du velge å aktivere scroll på musehjulet og hvor mange linjer den skal scrolle om gangen For WindowsXP: http://download.microsoft.com/download/whi...wertoySetup.exe For Windows9x/ME/2000: http://www.bondgroup.net/DownloadFiles/tweakui2k.exe [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-10-13 00:02 ] Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Har du installert Logitec MouseWare? Finnes scrolle instillinger der. Hvis ikke dette hjelper så prøv mus og tastatur på en annen pc så du kan få skjekket om det er noe feil på hardware. Lenke til kommentar
jamez Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 Tror nok rett å slett musa må være defekt! Har installert mouseware også nå! Men, det ga jo egentli ingen andre innstillinger enn det som var av drivere for hele "cordless desktop"-settet... men, for å teste, så koblet jeg til min gamle trådløse mus (med ball) til samme reciver, samme drivere. den scroller som bare det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå