sirIdar Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Når får vi vite utfallet av sensuren på skriftlig eksamen? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Fra kl. 12 mandag 26. juni kan elever på alle klassetrinn møte opp på skolen for å få vite sine karakterer fra sentralgitt skriftlig eksamen. Det er også mulig å ringe skolen om dette, men det kan være vanskelig å komme gjennom på telefonen den dagen. Avgangselevene (VK2) kan hente sine vitnemål eller kompetansebevis i vestibylen på skolen torsdag 29. juni kl. 12-14 (personlig frammøte). Uavhentede bevis sendes i posten samme dag. Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Gjelder det alle VG skoler? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Etter det jeg forstår så får alle skolene et brev om karakterene på eksamen til mandag.. Tviler på at det bare er vår skole Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hmm.. Det er visst ikke likt på alle skoler. Fredag 23. juni: Offentliggjøring av sensur i skriftlige fag og utdeling av vitnemål. Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Får vi vite skriftlig eksamens kartakter i kveld 10 klasse da.. Lenke til kommentar
sirIdar Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Ser nå at for de(meg) som har hatt skriftlig eksamen med IKT, og levert denne elektronisk(via https://exam.its-learning.com/ ) så er karakterene tilgjengelige nå... Jeg fikk 4 i både Norsk hovedmål og sidemål. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ser nå at for de(meg) som har hatt skriftlig eksamen med IKT, og levert denne elektronisk(via https://exam.its-learning.com/ ) så er karakterene tilgjengelige nå... Jeg fikk 4 i både Norsk hovedmål og sidemål. 6356022[/snapback] Damn at ikke dette funket her, hadde vært det enkleste.. Fordi da ser jeg det med en gang, når jeg får brevet kommer jeg til å bruke 3 timer HATER å få brev med karakterer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Dama mi er nede på skolen og sjekker mine eksamenskarakterer (VK2) akkurat nå EDIT: og karakterene var: 5 i nynorsk 4 i bokmål 5 i treningslære Endret 22. juni 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hmmm... VK2 har karakterene nå, det er bare til å ringe inn til skolen. Fikk 6 i historie og engelsk. 5 i sidemål og hovedmål. Sidemålskarakteren er alt takket en tråd her på forumet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg fikk bedre i NN enn BM!! Hadde noen sagt det til meg da jeg starta på GK hadde jeg ledd av dem!! Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Her var det slik at du fikk vite den skriftlige karakteren fra og med den 21.juni til og med 23.juni, hvis ikke du møtte opp fikk du karakteren i posten, mener det var slik hvis jeg hørte riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå