Gundi Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei Har kjøpt nytt hovedkort og oppdaget at det ikke støttet de gamle AGP-skjermkortene. Jeg behøver derfor tips til hviklet kort jeg skal kjøpe. Følgende må taes i betraktning: Får dette hovedkortet Jeg spiller ikke så ofte Vil ha PCIe Vil ha HDTV ut og vanlig utgang for TV Ikke over 2000, helst rundt 1500 Mulig støtte for SLI (Er ikke så viktig) Er glad i videoredigering Takker for alle svar Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) XFX GeForce 7600GT kanskje? Nå skal det sies at jeg ikke er så inne på videoredigering, og som følger av det, ikke vet helt hva som er best å ha til akkurat det. Men man får vel ikke et grafikkort med vanlig tv utgang, og hdtv..? Nå har ikke jeg grafikkort med støtte for hdtv, men er det ikke sånn at man får til å kjøre vanlig tv på hdtv - utgangen? Endret 21. juni 2006 av MBrandt Lenke til kommentar
Gundi Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 XFX GeForce 7600GT kanskje? Nå skal det sies at jeg ikke er så inne på videoredigering, og som følger av det, ikke vet helt hva som er best å ha til akkurat det. Men man får vel ikke et grafikkort med vanlig tv utgang, og hdtv..? Nå har ikke jeg grafikkort med støtte for hdtv, men er det ikke sånn at man får til å kjøre vanlig tv på hdtv - utgangen? 6351252[/snapback] Takk skal du ha, har bestilt det nå Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Dette hadde kanskje vært midt i blinken: Hardware.no: Godt utstyrt 7600 GT Endret 12. juli 2006 av Sigurd2 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 7600GT gir mye kraft for pengene. Det er et veldig godt kjøp. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 7600GT gir mye kraft for pengene. Det er et veldig godt kjøp. Hilsen, efikkan. 6480536[/snapback] StøtteS! ------ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå