jada84 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -GPRS: nei -EDGE: nei -Email klient: nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: IKKE klapp -Vekt: Lite som mulig -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: -Farge-/ikke fargeskjerm: farge -Størrelse på skjerm: samme -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og ca 2.500,- kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): (ja/nei) Hvis med abbenoment, hvilket? Diverse: -Merke: -Kamera: nei -Videokamera: nei -Symbian: vet ikke hva det er -Infrarød port: -Blåtann (Bluetooth): ja -Internminne: -Minnekort?: -MP3: -Radio: Ja. -UMTS: -Triband: -wLAN: - Mulighet for GPS: -Batterilevetid: VIKTIG -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Mye ringing samt sms Har sett litt på Sony ericsson k610i. Viktigst er egentlig at den er liten med god batteritid, alt annet ekstra er ikke så viktig=) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Høres ut som om K610i passer deg bra. Den kommer til å koste rundt 2500 uten binding, og ligger altså i ditt prissikte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå