Blåbær Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Noen som har flere forslag? Viktig at den er ikke altfor dyr, damen som skal kjøpe den... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Noen som har flere forslag? Viktig at den er ikke altfor dyr, damen som skal kjøpe den... 6374370[/snapback] hvor mye bør den koste? max. gi meg noe å gå etter Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Tror ikke jeg lar henne betale noe mer enn 1000 spenn, hun er i japan og skal liksom kjøpe noe til meg. Eneste jeg kan tenke meg er elektronikk. Hun har tidligere kjøpt meg en rosa t-skjorte, så nå må jeg nesten si hva jeg vil ha. Hun har btw absolutt ingen peil på noe med data forresten at msn er det beste programmet som finnes på datan. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Tror ikke jeg lar henne betale noe mer enn 1000 spenn, hun er i japan og skal liksom kjøpe noe til meg. Eneste jeg kan tenke meg er elektronikk. Hun har tidligere kjøpt meg en rosa t-skjorte, så nå må jeg nesten si hva jeg vil ha. Hun har btw absolutt ingen peil på noe med data forresten at msn er det beste programmet som finnes på datan. 6375760[/snapback] mhm da anbefales m-audio keystation 49e. koster 950. men her anbefales et godt lydkort. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Dilly Man: Hvorfor anbefaler du et godt lydkort til et midi-keyboard? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Dilly Man: Hvorfor anbefaler du et godt lydkort til et midi-keyboard? 6379172[/snapback] jo fordi noen lydkort ikke fungerer med midi keyboard. jeg hadde keystation 49e. funket ikke på meg før jeg fikk byttet lydkortet. da jeg kjøpte keystation sa han som stod i kassa at det lønner seg med et ordentlig lykort. selv om noen midi keyboard bruker usb som port kan allikvel det bli vansklig å finne input\output. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 I tillegg er det jo veldig kjekt å ha en relativt lav latency dersom man bruker keyboardet til å spille på VSTier og lignende. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Det finnes asio drivere til de fleste lydkort, latency er som regel ikke noe problem. Men er snakk om at jeg skal bruke keyboardet sammen med en bærbar data. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 jess bra med lav latecy spess i cubase. i reason skal det ikke så mye til. hvis det ikke er jeg som har fiklet med noe innstillinger da men. sikker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå