Gå til innhold

Reservasjon mot å få telefonkatalogen

Anbefalte innlegg

Det skal gå an å reservere seg mot å få fem liter døde trær på døra som så går direkte i papirretur... Men hvordan?

Med en del googling kom jeg fram til http://www.findexa.no/telefonkatalogen/produkter/katalog/. Nederst på den siden er det en tekst som sier " Du kan reservere deg mot å motta den trykte utgaven av Telefonkatalogen ved å logge deg inn på denne siden." hvor "denne siden" er en link til http://www.telefonkatalogen.no/gsi/katalogreservasjon hvor jeg bare får beskjed om at siden ikke finnes... Er det noen som helst der ute som klarer å komme til den siden? I følge findexia (kontaktlink nederst på den fungerende siden) fungerer det helt fint og problemet må være på min side, men jeg har aldri vært borti noen side som gir en slik feilmelding pga firewall eller andre begrensninger på 'mitt' nett. Det er også to andre som sitter helt andre steder som har prøvd dette uten å komme inn... Tilfeldig?

<konspirasjonsmodus>Eller kanskje når findexia sier at det funker som det skal, så er det nettopp at det ikke skal være mulig å avbestille</konspirasjonsmodus>

M.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke bare skrive en lapp på postkassa og tape den fast?

Men postmannen gir deg den sikkert da på pur faen. Ring de som mekker tlf-katalogen. Står sikkert bakpå årets modell. :wee: Si ifra hvis du finner ut. Jeg vil heller ikke ha.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Tviler på at det hjelper med reservasjon. Husker jeg gikk å leverte disse murblokkene i postkassene til folk som dugnad for svømmeklubben... 700 kataloger sammen med en laaang liste med navn uten noe system. Stablet 10 kataloger på sykkelen, stoppte ved første postkasse for å lete etter navnet.. endte med at jeg dreit i lista, og ga rundt i nabolaget. Den jobben ble aldri fullført, og det kom en del returpapir fra meg en god periode :---P

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Kan du ikke bare skrive en lapp på postkassa og tape den fast?

Men postmannen gir deg den sikkert da på pur faen. Ring de som mekker tlf-katalogen. Står sikkert bakpå årets modell. :wee: Si ifra hvis du finner ut. Jeg vil heller ikke ha.

6355053[/snapback]

Det er ikke postmannen(les meg) som legger den i postkassa ;)

Det er egne folk som gjør dette,som ikke har noe med posten å gjøre i hele tatt :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Vet det er en gammel tråd, men jeg måtte bare få ut litt aggro da jeg NOK EN GANG FIKK DEN JÆVLA KATALOGEN I POSTKASSA!

Jeg har reservert meg mot både Telefonkatalogen og Gulesider siden tidlig 2007. Alikevel får jeg BEGGE hver eneste gang de driver med utsendelser.

"Reservasjonen ble registrert 08.02.2007."

Hvor kan jeg klage? Eniro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...