minotir Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Heisann. Har hatt mye trøbbel med maskina mi i det siste. jeg formaterte den en gang før i dag, alt gikk greit helt til jeg innstaler windows (den siste innstalerings delen) da restarter maskina seg bare og skjermen ble svart. senere når jeg skal prøve og innstalere så på 120 gig hd min står det at det bare er 7 giga og på 160 giggen med partisjon og alt på har ikke noe pasrtisjon (men er same str.) hva F. kan være galt. håper på svar. Mvh. Sindre Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei! Kan du liste opp komponentene i pcen? Hva slags harddisker har du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 ATI Radeon 9600 256mb pro MSI KT6V Seagate barracuda 120 gb HD (windows er på den) Maxtor 160 gb HD D-Link DWL-520 (eller noe sånt) AMD Athlon2600 xp håper på svar så fort som muli. har vært uten data i over e uke nå Lenke til kommentar
minotir Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 jeg har fått til pc en nå. funka når jeg skifta kabinett :S Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Så bra. Kansje noen kontakter var litt løse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå