Pozzolan Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 kenneth@stealthy:~/Desktop/lipstik-2.2$ ./configure --with-qt-libraries==/usr/lib/ snip checking for Qt... configure: error: Qt (>= Qt 3.2) (library qt-mt) not found. Please check your installation! For more details about this problem, look at the end of config.log. Make sure that you have compiled Qt with thread support! Hmm noen andre forslag? Fikk nesten lyst til å installere en annen distro. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Nå har jeg bare denne tråden å forholde meg til, men på meg virker det som KDE har en elendig måte å installere themes på (igjen, kun ut i fra den tråden). Noe distroskifte vil vel neppe hjelpe, problemet ligger heller i at man faktisk må kompilere theme-pakken. Endret 21. juni 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Noen andre temaer jeg har lastet ned har en xxxxx.desktop fil som jeg ikke vet hvordan jeg skal åpne. Kanskje jeg bare skal skifte til Gnome? Endret 21. juni 2006 av stealthy Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Det får du nesten avgjøre selv, men hver gang jeg har installert nytt theme i GNOME har det bare vært drag n' drop. Endret 21. juni 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 prøv: sudo apt-get install libqt3-mt-dev for å få til ./configure Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Prøvde alle tips i denne tråden uten hell Har nå installert Gnome som ser ut til å funke mye bedre Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Nå har jeg bare denne tråden å forholde meg til, men på meg virker det som KDE har en elendig måte å installere themes på (igjen, kun ut i fra den tråden). Noe distroskifte vil vel neppe hjelpe, problemet ligger heller i at man faktisk må kompilere theme-pakken. Jepp. Themes i KDE/Qt er vanligvis noe dritt (dessverre). Problemet er at alle themes absolutt må ha sin egen engine osv. GTK er utrolig mye bedre på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå