prozon_ Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 fikk datamaskinen min idag..... etter 12 dagers vent. Det jeg lurer på er Det svarte belegget under ribba skal det være på?? Skal ribbefestet være så tungt å få på , den er jo kjempetrang,,,tør liksom ikke ta i! please hjelp meg med dette,,,,, andre tips mottas også med STOR takk......!!!! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Bare dra på, sørg for at du ikke flytter/sklir med kjøleren når du har fått lagt den ned til kjerna. Hold den så stille så mulig. Du bruker vel en flathuet skrutrekker for å presse den nedenpå? Det svarte belleget kan du ha på hvis du ikke har kjøpt noe annen kjølepasta selv. Bare pass på og ta av teipen som ligger over, hvis det er noe teip der da. Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 pass også på at du fordeler vekten likt på kjernen.. hvis kjøleren vipper på kanten av kjernen er det lett for at du knuser den. Lenke til kommentar
prozon_ Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 fikk ribba på nå, skal ledningen kobles på fan 1, fan 2 eller fan 5?? fan 3 er til kjøling a chipsettet(via kt333). Lenke til kommentar
Corn Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Samme hvilken kontakt du kobler viften på, men koble cpuviften på fan1, da den vil vises som cpufan i bios. Sorry for å stjeletråden din bitte litt men: Jeg har en p4 og bruker boxed kjøleren, med en svart "lapp" på undersiden. Hvis jeg tar av denne, og bruker AS3 istedenfor, må jeg rengjøre kjøleren da? sitter det masse dritt fra den gamle teipen igjen? hva trenger jeg for å rengjøre kjølern? Lenke til kommentar
prozon_ Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Stjel i vei du, og alle andre! glad for all hjelp og alle som vil bruke dene tråden kan selvfølgelig d! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-12 21:56, skrev Corn:Samme hvilken kontakt du kobler viften på, men koble cpuviften på fan1, da den vil vises som cpufan i bios. Sorry for å stjeletråden din bitte litt men:Jeg har en p4 og bruker boxed kjøleren, med en svart "lapp" på undersiden. Hvis jeg tar av denne, og bruker AS3 istedenfor, må jeg rengjøre kjøleren da? sitter det masse dritt fra den gamle teipen igjen? hva trenger jeg for å rengjøre kjølern? Iso propanol fra jernia: 40,- Dasspapir: 1,- Ikke bruk vann. Ha spriten på dasspapiret og dra det fram og tilbake på kjøleren til det svarte blir borte... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Er papir noe lurt da? Siden man ikke skal pusse f. eks kameralinser med papir fordi det legger igjen rester? men det er vel kanskje ikke så farlig i dette tilfellet? :smile: Tusen takk forresten! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Legger igjen noen små hår hvis du bruker skrap papir, bruk Lambi :razz:. Ikke kost på deg bomull... er ikke noe vits. Når jeg har brukt dasspapir har det aldri loet noe når det har vært vått. btw. isopropanol lukter dritt! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Bruk en cd til å skrape det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå