roffern Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei, nå har jeg fiklet og rota rundt i menyene i 2 dager men kan ikke finne ut hvordan jeg får klokken til å vises på skjermern i "standby"modusen. Altså når tlf ligger og ikke er i bruk. Dette hadde jeg på K750 - og vil tro at det skal være mulig på W810 også da? Mvh Rolf Lenke til kommentar
Lena K Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hmm jeg har det samme "problemet", men har ikke orket å få fikset det. Jeg har funnet ut, (som det geniet jeg er ) at man kan se klokken hvis man trykker på "play" knappen på siden, når skjermen er grå. :!: Lenke til kommentar
roffern Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Hmm jeg har det samme "problemet", men har ikke orket å få fikset det. Jeg har funnet ut, (som det geniet jeg er ) at man kan se klokken hvis man trykker på "play" knappen på siden, når skjermen er grå. :!: 6350884[/snapback] Hei Jaggu fant jeg også tilfeldigvis ut det nå for 10 min siden hehe.. Men vil ha det slik som på K750 jeg, vi får se om noen andre kommer med noen kloke replay her etterhvert .rolf. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Dette går ikke enda på W810i. Klokka kan ikke vises i standby hele tiden. Dette grunnet firmwaren, mulig at denne funksjonen kommer i en senere firmware versjon. Men se positivt på det, du sparer litt strøm når displayet ikke viser klokka, selv om dette ikke er så veldig mye. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Dette er for å spare strøm. Mulig det kommer i en ny FW men jeg tviler. Var også slik på en D600 jeg hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå