Gå til innhold

Collchili er avslørt

Anbefalte innlegg

I 2004 jobbet du for Mobyson, gikk lei og vurderte å starte opp for deg selv.

I stedet fikk du jobb hos One Call og sitter nå der og prøver å spre budskapet gjennom diverse diskusjonsforum på nettet.

Vil bare advare dere andre om at denne personen er ansatt og ikke kunde som han prøver å utgi seg for å være

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I 2004 jobbet du for Mobyson, gikk lei og vurderte å starte opp for deg selv.

I stedet fikk du jobb hos One Call og sitter nå der og prøver å spre budskapet gjennom diverse diskusjonsforum på nettet.

Vil bare advare dere andre om at denne personen er ansatt og ikke kunde som han prøver å utgi seg for å være

6350439[/snapback]

Nå har du som "avslører" dette 2 poster og ikke så mye troverdigheten foruten at du kommer med en påstand. Ved å ta en titt på Coolchili sine poster så er det ikke vanskelig å se at han har god kunnskap angående One Call og virker entusiastisk på vegne av deres tilbud. Hvis han er ansatt der så bør han innrømme det eller eventuelt hvis han ikke er det komme en eller annen form for bekreftelse eller kommentar. I tidligere poster kan man se at han har god og interessant informasjon om operatørerene, og om dette var før eller etter han angivelig begynte å jobbe for One Call aner jeg ikke.

Det blir feil å fremheve sin arbeidsgivers tilbud på denne måten, og såvidt det er meg bekjent imot retningslinjene. Samtidig så tror jeg ikke dette er måten å gjøre det på, syntes heller en pm til en moderator ville vært riktig vei å gå, så kunne de sjekket ut dine påstander og eventuelt informert oss brukere på en korrekt måte!

Lenke til kommentar

For alt vi vet, kan "raidoen" jobbe f.eks. for Mobyson og er sur fordi One Call får bedre omtale enn Mobyson for tiden. Innlegg som dette har da ingenting på forumet å gjøre. Rapportering til moderator er bedre i slike tilfeller.

-snubbel

Lenke til kommentar
For alt vi vet, kan "raidoen" jobbe f.eks. for Mobyson og er sur fordi One Call får bedre omtale enn Mobyson for tiden. Innlegg som dette har da ingenting på forumet å gjøre. Rapportering til moderator er bedre i slike tilfeller.

-snubbel

6355172[/snapback]

Er så enig så enig! Beste er å sende en PM til moderatoren også får dem fikse dette!

Tenk om du tar feil da? Men han har bare mye peiling når det gjelder operatører? Blir som når en person her sier at ett selskap er utrolig bra, bra service og gode priser, jobber han da for selvskapet?

Da har jeg jobb ganske mange steder ;)

Lenke til kommentar

Etter å ha lest litt i Coolchilis tidligere innlegg ser det ut til at raidoen har rett, for et par år siden snakker han veldig varmt om mobyson og anbefaler det, plutselig går han voer til å anbefale onecall istedet, dessuten er endel av opplysningene han kommer med noe svært få uteom de som driver mobilselskaper vet, f.eks hva det koster å kjøpe seg inn å leie nett hos telenor/netcom. Synd at kommersielle aktører prøver seg på sånn snikreklame!

Lenke til kommentar
Blir som når en person her sier at ett selskap er utrolig bra, bra service og gode priser, jobber han da for selvskapet?

Da har jeg jobb ganske mange steder ;)

6355290[/snapback]

Hehe, vel, dersom denne personen presterer å nevne dette selskapet i samtlige poster, både der det er relevant og der det er fullstendig irrelevant, så blir det unektelig litt suspekt... Det er tross alt forskjell på å være forøyd med et selskap og på å fremstå fullstendig fanatisk, langt over grensen for det parodiske, opptatt av et selskap.

Må si jeg lo godt da jeg leste gjennom postene fra linken til Lurifaksen, hehe :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...