amiganostalgia Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Som topic: Kunne tenkt meg flere S-ATA kabler a max 15cm lange. Brukes i trangt kabinett så jeg trenger ikke halvmeter lange kabler.. Noen som veit om noe slikt? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Må da vel være flere som er interessert i ha dette? Ganske unødvendig med 30cm + kabel som bare må stripses for ikke ligge og slenge vilt rundt i kabinettet. Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 jeg er det, trenger bare noen på 10 cm jeg... men fant ikke, så måtte kjøpe en mega lang en på komplett Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Her Petter 6354521[/snapback] Genialt Petter! Men 68 dollar i frakt tilsvarer jo fan med circa 450 kroner deromkring. Tenkte å bestille 20 stk. Noen som skal i utlandet, kunne jo hamstret inn litt og selgt herfra? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Nå har jeg ikke PayPal, som er det eneste den websiden tar. Grrr... Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Ser ut til at gode gamle KOMPLETT har noen... Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Da ser det ut til at dagen er REDDET! Komplett.no har 20cm Ac Ryan SATA kabler til 69 KR MEN:: PcUtstyr.no har de samme kablene til 38 kroner stykket... Lenke til kommentar
chase Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ok, gratulerer med 4.dobbelpost.... Det er en "rediger"-knapp nede til høyre på hver post, prøv den Bra du fant det du lette etter, du fant jo det selv... Petter Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg var litt entusiastisk den dagen Ja jeg skal prøve å huske det =) Skal hente kablene til uken, så fremt jeg er blitt frisk igjen.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 I din søken så du vel ikke IDE/ATA kabler med kun 1stk kobling? Går kun i s-ata kabler her utenom brenneren, er kjipt å måtte ha den ene ubrukte koblingen slengende i kabinettet på den allerede alt for store kabelen.. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) I din søken så du vel ikke IDE/ATA kabler med kun 1stk kobling?Går kun i s-ata kabler her utenom brenneren, er kjipt å måtte ha den ene ubrukte koblingen slengende i kabinettet på den allerede alt for store kabelen.. 6425093[/snapback] Du kan kjøpe en S-ATA til IDE adapter /konverter sak... Har selv bestilt en slik. Kalles SDM SATA til IDE konverter. Gjør at du bruker en SATA port istedet. Fåes fra 110kr og opp. Finnes andre varianter også.. Men har ikke funnet en slik 1-1 kabel du beskriver for IDe nei. Jeg synes det er noe dritt jeg også. Forøvrig finnes det SATA brennere også.. Men du vil vel gjerne vente på en BD brenner.. Som igjen sikkert kommer først kun i IDE format... Tragisk nok =( Endret 3. juli 2006 av amiganostalgia Lenke til kommentar
chase Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 I din søken så du vel ikke IDE/ATA kabler med kun 1stk kobling?Går kun i s-ata kabler her utenom brenneren, er kjipt å måtte ha den ene ubrukte koblingen slengende i kabinettet på den allerede alt for store kabelen.. 6425093[/snapback] Igjen: HER Se de andre også, de har noen korte under "Rounded" Petter Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Gidder desverre ikke bestille fra utlandet og betale store beløp i frakt.. Edit: tror jeg skal sende en mail til Microplex og se om de kan få inn noe sånt, er tross alt flere og flere som vil ha orden inni maskinene sine for tiden.. Endret 3. juli 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Gidder desverre ikke bestille fra utlandet og betale store beløp i frakt.. Edit: tror jeg skal sende en mail til Microplex og se om de kan få inn noe sånt, er tross alt flere og flere som vil ha orden inni maskinene sine for tiden.. 6430922[/snapback] pcutstyr.no har en slik kabel du vil ha, men den er 15cm og det var alt for lite her for min del ialleall.. Så lønner seg nok å måle litt først Jeg hadde glemt jeg hadde bestilt 1 =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå