Gå til innhold

beste theme musikken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eureka seven låten er konge  :thumbup:

 

Dette ble sagt litt for raskt kanskje  :D Eureka seven låten eier! Den første opening og ending themen er virkelig noe av det beste jeg har hørt innen anime musikk :)

7393088[/snapback]

Hadde også tenkt å svare nettopp dette, bra jeg så igjennom hele tråden først :p

De er DIGG! Ser/hører på dem hver eneste gang en ny Eureka Seven-episode er i gang, pluss mange flere ganger ;)

 

Nyttårsslutten i Naruto er også konge, spesielt med alle utkledd som hunder :!:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Start-theme'n - Let me be with you, fra Chobits-serien :love:

Ærlig talt den mest "profesjonelle" themen jeg har vært borti i animeverdenen. PLUSS, så slipper vi å se ALLE de andre "viktige" figurene fra serien i videoen. Vi får se de to det hele handler om - that's it. Vel så bra er det; begynner å bli litt av en klisje i , f.eks., Naruto at vi skal se hele gjengen mens musikken går - glasang når vi ser heltene, pg skuuumell musikk når vii ser skurkene :hrm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Introen til Samurai Champloo

Intro/Outro til Eureka seveN

Gode gamle Teenage Mutant Ninja Turtles, og ikke det moderne søppelet som går nå.

Introen til Cowboy Bebop

 

 

EDIT: Glemte den første One Piece introen.

Føler meg sånn passe deprimert etter å ha sett Eureka seveN, var ikke fornøyd med slutten. Krever en film slik som de gjorde med FMA. Fikk ikke hvile før jeg fikk sluttkonklusjonen som den gidde.

Endret av flakken
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Introen til Samurai Champloo

Intro/Outro til Eureka seveN

Gode gamle Teenage Mutant Ninja Turtles, og ikke det moderne søppelet som går nå.

Introen til Cowboy Bebop

 

 

EDIT: Glemte den første One Piece introen.

Føler meg sånn passe deprimert etter å ha sett Eureka seveN, var ikke fornøyd med slutten.  Krever en film slik som de gjorde med FMA.  Fikk ikke hvile før jeg fikk sluttkonklusjonen som den gidde.

7710045[/snapback]

 

gi det litt tid da :p FMA kom med filmen et par år etter at serien var ferdig og eureka 7 ble ferdig i april i fjor så :p synes den var en fin slutt jeg, noe ufullsetendig, javel, men likevel bedre enn mange andre jeg har sett :)

Lenke til kommentar

Er glad i mye anime-musikk^^

 

Her Most Bautiful Smile fra Rurouni Kenshin.. den er utrolig nydelig, rørende.. pianosang <3

Yume no Naka e fra Kara Kano^^

Fruits Basket Opening

Life is Like a Boat av Rie Fu, sluttsangen til de første Bleach-episodene (Liker også Abandoned Star, en senere sluttsang)

Diverse fra Hellsing, sluttsangen også

Pure Snow og andre fra Love Hina Christmas Special, pluss et par andre.. Be for You, Be for Me^^

Second Flight fra Onegai Twins, intro

Open Your Mind, introen til Ah! My Goddess

Ai wa Hana, Kimi wa Sono Syushi, sluttsangen til Ghibli-filmen Only Yesterday

Theme og andre fra Princess Mononoke, instrumental også (Er også Ghibli)

Lilium fra Elfen Lied

Tonani no Totoro fra My Neighbor Totoro er fantasisk *ler*

 

Kan også legge til pianoversjonen av First Love av Utada Hikaru, er fra Final Fantasy, men er så nydelig

 

Sånn, det var noen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...