Varmo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Synd å si det men har fått theme musikken til den nye serien på Disney Channel, Keiserens Nye Skole på hjernen. Har hørt den 2 ganger, men det føles som om den alltid har vært der. Må konsentrere meg godt for å ikke begynne å nynne på den på skolen osv. Lenke til kommentar
akan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Må si Orange Range stiller med mange gode sanger altså det er ikke bare tokashi fra bleach men også ending themen til Naruto som er ganske tøff hvis du hører den orginale versjonen btw så aner eg ikke hva animen i bakgrunnen er var den eneste skikkelige versjonen på youtube Endret 6. september 2006 av akan Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 naruto fighting dreamers og tonight, tonight, tonight fra bleach er jo bra Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Introen til Black Lagoon : http://www.youtube.com/watch?v=9wl1Fz8pCOQ...related&search= Lenke til kommentar
auran Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 den aller første introsangen til Rurouni Kenshin. ingen over,ingen ved siden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har lagt inn intro-låta til Evangelion på Mp3-spilleren min ... Vet ikke om det er mest fordi den er god eller fordi jeg forbinder den med noe vanvittig bra at jeg liker å høre den. Lenke til kommentar
akan Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) eureka seven låten er konge Dette ble sagt litt for raskt kanskje Eureka seven låten eier! Den første opening og ending themen er virkelig noe av det beste jeg har hørt innen anime musikk Endret 1. desember 2006 av akan Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Itrolåtene til School Rumble er jo tøffe da Lenke til kommentar
drood Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) -kan ikke bare høre på opening theme og ending themet så hele soundtracket fra Samurai Champloo er bra -Full Metal Panic - Tomorrow (introen) -Boa- duvet (Serial Experiments Lain) Endret 30. november 2006 av drood Lenke til kommentar
flakken Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Full Metal Alchemist - "Ready Steady Go" by L'Arc~en~Ciel Bleach - Asterisk by Orange Range Naruto - Fighting Dreamers Sikkert flere som jeg har glemt. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fantasia er vel en sikker vinner. Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Mushis' Voices - Mushishi Soundtrack Kanskje de mest avslappende cdene jeg har. Og evig stemningsfulle. Ellers er det egentlig alt for mye bra soundtracks å ta av innen anime. Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Mushis' Voices - Mushishi Soundtrack Kanskje de mest avslappende cdene jeg har. Og evig stemningsfulle. Ellers er det egentlig alt for mye bra soundtracks å ta av innen anime. 7402991[/snapback] Bra noen er enig med meg på mushishi The sore feet song er konge Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Liker Hellsing theme godt. Mange ganger jeg bare setter på en episode for å høre da intoen Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Som en annen over her nevnte, Eureka 7 sangen er drit bra. Fikk Eureka 7 på DVD i går og den var stilig Intro sangen til X er også bra. Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 vet jeg kommer med mange animer her men må komme med en til og det er musikken til filmen Paprika. Musikken ble sluppet for en ukes tid siden og to av sangene er lov å laste ned Denne her er vakker altså http://www.teslakite.com/freemp3s/paprika/...a-no-musume.mp3 Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 er det noen her som vet hva den 8ne opening themen til naruto heter? Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 80 talls serien Jayce and the wheeled warriors, sinnsykt fengende intro og outro http://www.wheelies.net/wwuniverse/sounds_index.html Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ducktales har en fengende meldodi Lenke til kommentar
akan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 er det noen her som vet hva den 8ne opening themen til naruto heter? 7440050[/snapback] "Re:member" av FLOW sier anime news network ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå