Photon-0123 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hvilken theme musikk liker du best fra anime? Selv har jeg en delt førsteplass med "Fields of hope" og "Shizukana Yoruni" fra Gundam seed. Hva med dere =) Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Fra anime er det jo flust av theme musikk. Åpningssangen fra Elfen Lied, Bokusatsu Tenshi (Fordi den er morsom), .hack/Sign: Opening Theme Song "Obsession" by See-Saw, music, lyrics and arrangement by Yuki Kajiura Ending Theme Song "Yasashii Yoake" (優しい夜明け) by See-Saw, music, lyrics and arrangement by Yuki Kajiura Insert Themes Performed by Emily Bindiger; 1,2,4,6,7,8 music and arrangement (also 1,2,4,7 lyrics) by Yuki Kajiura 1. "A Stray Child" 2. "Aura" 3. "End of the World" 4. "Fake Wings" 5. "In the Land of Twilight, Under the Moon" 6. "Key of the Twilight" 7. "Open Your Heart" / "~Reprise" 8. "The World" 9. "To Nowhere" Performed by Yuriko Kaida 1. "Mimiru" 2. "Das Wandern" 3. "Warp" Endret 26. juni 2006 av wampyre Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Intromusikken til Love Hina. En av de få introene jeg har orket å sett igjennom mer enn en gang.. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Liker godt themesangen fra "Paranoia Agent". Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hellsing og furi-kuri har den beste bakrunnsmusikken. Lain har den fineste åpningsangen ever. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Intromusikken til Love Hina. En av de få introene jeg har orket å sett igjennom mer enn en gang.. 6351110[/snapback] Det er jo den værste jeg har sett! Tåler den ikke! En av de få jeg alltid hopper over. Jeg synes Naruto har hatt endel bra theme låter. Favoritten er sesong 2, Asian Kung-Fu Generation - Haruka Kanata, og den til sesong 3 som jeg ikke vet hva heter. Fullmetal Alchemist har også veldig bra låter. Asian Kung-Fu Generation står bak en av de også faktisk. Elfen Lied sin er jo veldig vakker da. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 I Hellsing er det utrolig mye bra musikk laget av Yasushi Ishii. Men beste theme sang må jo bli Cruel Angel's Thesis (Zankoku na tenshi) i Neon Genesis Evangelion. Jeg digger den. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Syns Naruto main theme er konge, men themet til Ghost In The Shell og Princess Mononoke er konge de og... Endret 1. desember 2006 av midnight_walker Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Lilium. Er den fra evangelion? vet ikke hvorfor den er så tøff. Tøffeste in-video musikk er bratja fra FMA. *minner*.. tårefyllt hver gang.. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Lilium. Er den fra evangelion? vet ikke hvorfor den er så tøff. Tøffeste in-video musikk er bratja fra FMA. *minner*.. tårefyllt hver gang.. 6375591[/snapback] nei, den er fra Elfen Lied (hvis vi tenker på samme sang da) Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Elfen lied ja.. ^^ går helt i surr for meg, siden det er en stund siden jeg så seriene.. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg synes faktisk den andre introsangen i serien Bleach er konge. Synes også introsangen til Shaman King er bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Lilium fra Elfen Lied ja. Fantastisk stemningsfullt stykke musikk. Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Intro sangen til GitS SAC og SAC 2nd GIG Ein av slutt sangene til FMA, husker ikkje hvilken, likte spesielt måten den starta på. Og sluttsangen til Fafner in the Azure. Det er mange fleir men dette er dei eg husker best og kommer på i farta. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Sesong2 av Bleach. 26+ Sesong1 av Legend of Condor Hero. Noen av sesongene til Naruto har også bra theme låt. Andre småting dere bør få med dere. (one piece) One Piece Sail On (amv) (dette er ikke theme låt, mer en fanmusikkvideo) One Piece Dance Carnival(er bare kul) ("irl versjon av Dance dance) Endret 9. juli 2006 av Instict Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Tsubasa chronicle, der er det bra musikk uansett om det er op\ed eller insert sanger.. ellers andre som er bra: Shaman King -OP2- Megumi Hayashibara - Northern Lights Full Metal Alchemist -ED1- Nana Kitade - Kesenai Tsumi Gundam SEED Destiny -ED4- See-Saw - Kimi wa Boku ni Niteiru Hikaru No Go -OP1- Dream - Get Over Bleach -OP2- Uverworld - D-tecnoLife Full Metal Panic Fumoffu -ED- Mikuni Shimokawa - Kimi ni Fuku Kaze Green Green TV -ED1- Yuria - Aozora Jin-Roh - The Wolf Brigade -ED1- Czech Philharmonic Orchestra - Grace Omega Kimi Ga Nozomu Eien -ED1- Minami Kuribayashi - Rumbling Hearts Rurouni Kenshin -OP3- Curio - Kimi Ni Fureru Dakede Soukyuu No Fafner -ED- Angela - Separation Soukyuu No Fafner -OP- Angela - Shangri-La Stellvia of the Universe -OP- Angela - Asu e no Brilliant Road Wolf's Rain -OP1- Steve Conte - Stray Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Syntes introsangen til Higurashi no naku koro ni er ganske mørk og dyster, og den passer veldig bra til serien. http://www.youtube.com/watch?v=3TKFJt0hWCk...aku%20koro%20ni Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Teenage Mutant Ninja Turtles De vil alltid ha en plass i hjertet mitt, barndomsleketøy nummer 1! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Trigun sitt themer jo litt tøfft også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå