Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) I dag lagde jeg et bilde med meg selv. Jeg ønsker tilbakemeldinger på dette bildet. Endret 29. oktober 2006 av cun Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Er det meningen at det skal være så lav kvalitet? Det var uansett stilig, men jeg synes det var litt for mye støy i bildet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg har ikke noe imot støy sånn som det blir brukt her, men på den annen side er støyen ikke noe jeg la inn med vilje (bildet var sånn). Hvis bildet hadde vært reinere, hadde jeg nok ikke støylagt det. Jeg har forståelse for at det kan virke altfor støyende, men allikevel liker jeg det skittent. Jeg tror støyen kanskje hadde vært mindre dominerende hvis jeg gjorde bildet litt mindre, men det får gå. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 hva er det rundt navlen og brystvortene? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 I cut myself 2 see how much I bleed. Det skal forestille blod eller sår. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 jeg synes det så mer ut som sprekker. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Hva mer syns du? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg så at det var blod(årer) (eller noe sånt). Bra bilde, men virker ikke som om det er så mye som er gjort med bildet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Hva mer kunne eventuelt ha blitt gjort? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 hehe, der tok du meg. Vet egentlig ikke, noe som kanskje for det til å virke mer "mørkt/djevelsk". Kanskje prøve å framheve øynene litt mer. Så gjøre noe med de. (hva vet jeg ikke, men noe kan gjøres) er i alle fall et forslag. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 hehe, der tok du meg. Vet egentlig ikke, noe som kanskje for det til å virke mer "mørkt/djevelsk". Kanskje prøve å framheve øynene litt mer. Så gjøre noe med de. (hva vet jeg ikke, men noe kan gjøres) er i alle fall et forslag. 6395172[/snapback] Øyene kan definitivt lage en mer mystisk og "ond" stemning. Jeg forelåsr å lage øyne med blå glødende flammer. Slike man ser i fantasy-filmer ol. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Syns det burde vært litt flere forskjellige lengder på de arrene eller hva det er som stikker ut av your nipplez. Ser litt unaturlig ut sånn de er nå. Syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå