Pantera Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei Hva slags dekk selger Sharif om dagen, og hva ligger prisene på (sånn cirka)? Skal ha 225/45/17 mvh Pantera Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Og hva er prisen på en stor kebab mens du venter? ...og det var det du hadde å bidra med? Poenget er at bilen disse dekkene skal sitte på, ikke er kjøpt enda, og siden jeg skal ha både nye felger og dekk, og dette skal dekkes av lånet fra banken, så kunne det ha vært greit å vite hvor mye det vil koste. Felgene har jeg sånn ca pris på. Jeg gidder jo ikke å dra helt opp til Sharif for å spørre hva dekkene koster. Og telefonen svarer de jo ikke på. mvh Pantera Lenke til kommentar
galedali Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har pratet med de over telefon senest idag , var ikke lenge å vente heller. Jeg kjøpte ett 18" sett der i forige uke, kosta 5995.- var da nankang dekk på det og jeg er i hvertfall fornøyd med de. Lenke til kommentar
icer Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Etter dette regner ikke med at Sharif har noen internett side de opererer med/på så da, men er Sharif billigere enn for eks Interdekk? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Holder Sharif til BARE i Oslo eller? Vi her i nord vil jo også ha billige rims Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Etter dette regner ikke med at Sharif har noen internett side de opererer med/på så da, men er Sharif billigere enn for eks Interdekk? 6485296[/snapback] Har ingen konkrete priseksempeler å komme med. Men om du bor i nærheten av Interdekk hadde jeg ikke tatt meg bryet med å dra helt til Skedsmo for å spare kanskje noen hundrelapper på en felgpakke. Har handlet fra begge steder, og Interdekk er klart å foretrekke hva gjelder kundeservice. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 HeiHva slags dekk selger Sharif om dagen, og hva ligger prisene på (sånn cirka)? Skal ha 225/45/17 mvh Pantera 6350231[/snapback] Kjøpte TOYO 225/45/17 til A6'n her om dagen. ca 1100/stk. Og det angerer jeg ikke akkurat på.... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Etter dette regner ikke med at Sharif har noen internett side de opererer med/på så da, men er Sharif billigere enn for eks Interdekk? Joa, de har en internettside. Men du får bare et utvalg av felger der. Ingen priser, annet enn noen pakketilbud. Jeg kjøpte noen 17" med NanKang-dekk til 10000. Felgene koster ca 8000 (ifølge Martins), så da skulle det blir sånn ca 500 kr pr dekk. Pantera Endret 20. juli 2006 av Pantera Lenke til kommentar
granhus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 noen som har bilde av de felgene som selges ferdig montert/balansert helt ned i 2995,- ? kunne tengt meg de 17" til 4995,- åssen er kvaliteten på felgene fra sharif? jeg kjører VW T5 btw.. Lenke til kommentar
turbogubbe Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 sjekk www.dekkonline.com der får du billige dekk rett på døra! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Billige dekk ja, men når du skal få en dekkbutikk til å legge de på felg for deg så vet de å ta seg godt betalt. Lenke til kommentar
turbogubbe Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Billige dekk ja, men når du skal få en dekkbutikk til å legge de på felg for deg så vet de å ta seg godt betalt. 7213844[/snapback] jeg fikk et verksted til å legge de på og balansere dem for 100 kr per hjul :!: Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 jeg fikk et verksted til å legge de på og balansere dem for 100 kr per hjul :!: 7214906[/snapback] Det er vel den vanlige prisen for å legge om dekk det Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 jeg fikk et verksted til å legge de på og balansere dem for 100 kr per hjul :!: 7214906[/snapback] Det er vel den vanlige prisen for å legge om dekk det 7214965[/snapback] Ja, hundre kroner er normal pris pr. felg, ihvertfall når det er snakk om alu. felg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå