Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hva er prisen på en stor kebab mens du venter?

...og det var det du hadde å bidra med?

Poenget er at bilen disse dekkene skal sitte på, ikke er kjøpt enda, og siden jeg skal ha både nye felger og dekk, og dette skal dekkes av lånet fra banken, så kunne det ha vært greit å vite hvor mye det vil koste. Felgene har jeg sånn ca pris på. Jeg gidder jo ikke å dra helt opp til Sharif for å spørre hva dekkene koster. Og telefonen svarer de jo ikke på.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Etter dette regner ikke med at Sharif har noen internett side de opererer med/på så da, men er Sharif billigere enn for eks Interdekk?

6485296[/snapback]

Har ingen konkrete priseksempeler å komme med. Men om du bor i nærheten av Interdekk hadde jeg ikke tatt meg bryet med å dra helt til Skedsmo for å spare kanskje noen hundrelapper på en felgpakke. Har handlet fra begge steder, og Interdekk er klart å foretrekke hva gjelder kundeservice.

Lenke til kommentar
Etter dette regner ikke med at Sharif har noen internett side de opererer med/på så da, men er Sharif billigere enn for eks Interdekk?

Joa, de har en internettside. Men du får bare et utvalg av felger der. Ingen priser, annet enn noen pakketilbud.

Jeg kjøpte noen 17" med NanKang-dekk til 10000. Felgene koster ca 8000 (ifølge Martins), så da skulle det blir sånn ca 500 kr pr dekk.

Pantera

Endret av Pantera
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
jeg fikk et verksted til å legge de på og balansere dem for 100 kr per hjul :!:

7214906[/snapback]

Det er vel den vanlige prisen for å legge om dekk det :)

7214965[/snapback]

Ja, hundre kroner er normal pris pr. felg, ihvertfall når det er snakk om alu. felg.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...