AsconaB Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hva er normal temperatur for denne prosessoren ? Min ligger på litt over 50, ca 52-53. Er det normalt ? Maks temperatur den tåler ? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 det er cirka samme temperatur som på min XP2000 (ligger som oftest mellom 49-52grader). Leste en gang en post her om en som hadde satt på viften til cpu feil, og hadde brukt maskinen i fire dager før han la merke til at tempen nærmet seg 90, så du har en del å gå på. Men hvis du av forskjellige grunner ønsker den kaldere så kan jo en kabinettvifte eller to(eller kanske 3 og 4) hjelpe. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Tror det er 85 grader som er satt som maks av AMD. Er i hvert fall det som er maks for de nye XP CPU'ene (Thoroughbred), er ikke sikker på de gamle (Palomino). Lenke til kommentar
GeNiaL Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hei jeg har en XP1900+ prossesor, den ligger på 45-55 grader, i et program som sjekker temp står det at den skal skru seg av på 83 grader... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå