Overguard Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei, har tenkt å kjøpe meg nytt hovedkort, skjermkort og cpu. Når det kommer til HK så ser jeg at det står: NB! Kun kort!! (Drivere, kabler,manual,brackets,IO shield + + mangler!) Hva er IO Shield og hvor får jeg kjøpt det? Tenkte å kjøpe dette kortet på komplett og kom fram til disse komponentene: Asus A8N-SLI Deluxe S939 PCI-E nForce4 SLI,4xSATA2,Dual-GbLAN,ATX -Demo Asus Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCI-Express, 2xDVI -Demo AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte Har brukbar ram fra før av, det samme gjelder psu og harddisk. Kommentarer på komponentene nevnt øverst mottas med takk, det samme gjelder endringer. Også hadde det vært kjekt hvis noen med erfaring når det gjelder kjøp av demo varer svarer. PCen skal brukes til WoW-gaming Og er villig til å bruke 4k på HK, CPU og Skjermkort. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Hvis du legger på 500kr ekstra inkl frakt så kan du få mye mer for pengene! (Klikk "Vis/Skjul den skjulte teksten!" for mitt forslag.) Dette vil gi et løft i forhold til oppsettet du satt opp, sterkere CPU, sterkere GPU og et bra hovedkort(Lagt til passiv chipsetkjøler pga viften kan støye mye) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 21. juni 2006 av Medion Lenke til kommentar
MSc Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 IO shield er den plata som dekker hullet rundt alle tilkoblingene (mus, tastatur, USB, nettverk, serieporter...) bak på PC'en. Vær oppmerksom på at ofte sitter heller ikke "sokkelen" for å montere prosessorkjølevifte på Demo-kortene fra Komplett (egen erfaring), så hvis du ikke har tilgang på den slags så er det ofte vel så billig å kjøpe ikke demo vare. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 IO shield er den plata som dekker hullet rundt alle tilkoblingene (mus, tastatur, USB, nettverk, serieporter...) bak på PC'en. Vær oppmerksom på at ofte sitter heller ikke "sokkelen" for å montere prosessorkjølevifte på Demo-kortene fra Komplett (egen erfaring), så hvis du ikke har tilgang på den slags så er det ofte vel så billig å kjøpe ikke demo vare. 6350156[/snapback] Viss man har litt flaks, passer den gamle som man har brukt før, eller den som står i kabinette Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Oppsettet til Medion ser veldig bra ut, og er mye mer fremtidsrettet enn det som opprinnelig ble foreslått av trådstarter. Lenke til kommentar
slimer Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei. kan jeg få vite hvor du har satt sammen forslaget ditt Medion? Lenke til kommentar
slimer Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei. Jeg lurte på den nye amd2 platformen til AMd. Er den bakover kompatibel? kan jeg bruker socket 939 cpu-er på den? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 AM2 plattformen er ikke bakoverkompatibel med s939 i og med at AM2 bruker DDR2 mens s939 bruker DDR RAM. Forslaget finner du ved og lese denne posten! Dette oppsettet er MYE mer fremtidsrettet og gir deg vesentlig høyere ytelse enn det opprinnelige forslaget. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Medion sitt oppsett er fra PSdata, for de som lurte, men de prisene i oppsettet er uten moms, det blir 4280 kr. med. Men jeg ville neppe gått for det hovedkortet, legg heller på 39 kr. ,så får du ett fra Asus (liker bedre det merket) med SLI mulighet! http://www.psdata.no/ps.asp?it=114735&mlevel=080200 A8N SLI SE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå