Gå til innhold

HK, CPU og Skjermkort til 4k.

Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt å kjøpe meg nytt hovedkort, skjermkort og cpu.

Når det kommer til HK så ser jeg at det står:

NB! Kun kort!! (Drivere, kabler,manual,brackets,IO shield + + mangler!)

Hva er IO Shield og hvor får jeg kjøpt det?

Tenkte å kjøpe dette kortet på komplett og kom fram til disse komponentene:

Asus A8N-SLI Deluxe S939 PCI-E nForce4 SLI,4xSATA2,Dual-GbLAN,ATX -Demo

Asus Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCI-Express, 2xDVI -Demo

AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte

Har brukbar ram fra før av, det samme gjelder psu og harddisk. Kommentarer på komponentene nevnt øverst mottas med takk, det samme gjelder endringer. Også hadde det vært kjekt hvis noen med erfaring når det gjelder kjøp av demo varer svarer. :)

PCen skal brukes til WoW-gaming :p Og er villig til å bruke 4k på HK, CPU og Skjermkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du legger på 500kr ekstra inkl frakt så kan du få mye mer for pengene! (Klikk "Vis/Skjul den skjulte teksten!" for mitt forslag.) Dette vil gi et løft i forhold til oppsettet du satt opp, sterkere CPU, sterkere GPU og et bra hovedkort(Lagt til passiv chipsetkjøler pga viften kan støye mye) :)

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

psdata3bf.jpg
Endret av Medion
Lenke til kommentar

IO shield er den plata som dekker hullet rundt alle tilkoblingene (mus, tastatur, USB, nettverk, serieporter...) bak på PC'en. Vær oppmerksom på at ofte sitter heller ikke "sokkelen" for å montere prosessorkjølevifte på Demo-kortene fra Komplett (egen erfaring), så hvis du ikke har tilgang på den slags så er det ofte vel så billig å kjøpe ikke demo vare.

Lenke til kommentar
IO shield er den plata som dekker hullet rundt alle tilkoblingene (mus, tastatur, USB, nettverk, serieporter...) bak på PC'en.  Vær oppmerksom på at ofte sitter heller ikke "sokkelen" for å montere prosessorkjølevifte på Demo-kortene fra Komplett (egen erfaring), så hvis du ikke har tilgang på den slags så er det ofte vel så billig å kjøpe ikke demo vare.

6350156[/snapback]

Viss man har litt flaks, passer den gamle som man har brukt før, eller den som står i kabinette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...