Tafsen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Eg har krympa ned oppgåve linja slik at den ikkje dekker heile skjermen, og då ser det litt stygt ut med firkanta hjørner. Derfor lurer eg på korleis eg får kantane avrunda. Eg har sett det på enkelte screenshoots så eg veit det er mogleg Og som det står i overskrifta bruker eg KDE. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Er det ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg vet ikke åssen man gjør det med kicker, men kanskje det er kxdocker eller andre kicker erstatninger du har sett? Sjekk ut kde-apps.org. Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Dette er ikke et valg i standard KDE etter hva jeg har fått med meg. Kom over denne: http://baghira.sourceforge.net/OS_Clone-en.php Er en MacOS-clone howto, men de beskriver hvordan man kan få runde hjørner (forhåpentligvis også uten MacOS-look). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå