hallvis Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei. Faren min vil gjerne ha muligheten til å bruke pcen som kartplotter i båten. Fra før har vi en Eagle kartplotter/ekkolodd, men faren min synes skjermen er for liten. Finnes det en ledning som gjør at vi kan koble pcen til kartplotteren? Hvis dette ikke går , er det mulig å kjøpe en gps "sak" man kan koble til pcen, og hva vil dette koste? Siste spørsmål: Kartene til kartplotteren er lagret på et SD-kort, hva slags programvare trenger jeg for å lese av kartene på pcen? (ikke tilkoblet GPS, men til planlegging av turer) Det vi har: Kartplotter/ekkolodd: Eagle 643d (DE iGPS) Kart på SD-brikke: Navionic (norgeskart) Bærbar: CL56 På forhånd takk! Fredrik Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Finnes GPS-er for PCMCIA kort og USB til pcer. Hva som passer best kommer vel ann på hvilke muligheter pcen har. Har brukt min bærbare pc som gps i båten sammen med Fugswi som kartprogramm og kart fra Geminav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå