Gå til innhold

Problem ang After Effects

Anbefalte innlegg

Ja, som dere ser i tittelen, så har jeg et problem med After Effects. Skal sant sies så har jeg egentlig dreisen på å bruke after effects. Kanskje mer på "advance stadiet" enn på "basic stadiet". For det jeg lurer på ligger innenfor dette "basic stadiet".

Så, jeg lurer ganske enkelt på hvordan man forlenger et layer i after effects. Ja, jeg vet man kan bruke trim tool og dra layeret lengere og kortere, men ikke lengere enn det som er default på dette layer'et. F.eks et text layer har en default duration time på 5,0 sekunder. Jeg har lyst til å forlenge dette klippet til ja, si en 40 sekunder. Hvordan gjør jeg det?

Mulig dette var ganske dårlig forklart, men håper dere skjønner.

Jeg vil altså forlenge default duration time på et layer, uten å bruke trim tool (fungerer nemlig ikke)

Håper noen er villig til å avgi et svar. Hadde jeg satt pris på.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikkje tekstlayers automatisk same lengd som komposisjonen? For i so fall er det berre lengda på komposisjonen som har noko å seie for lengda på tekstlayeret. Om du ikkje veit det, for å endre på lengda til ein komposisjon, trykk Ctrl + K medan komposisjonen er aktiv, og skriv inn ei ny lengd ved Duration.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...