Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

maskina restarter seg. ram/hovudkort defekt?

Anbefalte innlegg

Hei.

Det har oppstått et lite problem med pc'en min. Inatt tok mamma ned sikringa i øverste etasje. pc'en var på det tidspunktet avslått.

Når eg då skulle starte pc'en opp igjen neste dag restartar den bare. Eg prøvde å starte den i sikkermodus, tilbakestille alt i bios til orginal oppsett, alt anna av sikkermodus , siste fungerende instillinger. Men til ingen nytte.

Den kjem til det bilde der windows XP loader, der den tingen gåt fram og tilbake. etter eit par gongar restarter pc'en seg.

CPU og system temperatur er normal (23 grader, og 25 grader).

Rammen min lyser rødt av ein eller annan grunn? kan probleme ligge her? Regner då med at det er hovudkortet det er noko gale med? men kva skulle det vere? hmmm... snodig problem vertfall. Nokon som har opplevd liknande og har ei løysing på problemet?

Mvh Daniel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rammen min lyser rødt av ein eller annan grunn?

6349665[/snapback]

Hvordan lyser den rødt? Har den LED på toppen?

6349680[/snapback]

den har en liten lysdiode på toppen av rambrikka ja. Kjører dual 256 geiL DDR-ram. Så har 2 rambrikker som utgjør 512.

Det er merkelige greier. For når eg booter pc'en med en benQ cd'e eg har, kommer han seg forbi windows oppstarten virker det som . BenQ er en cd'e med alt fra virusprogram, ad-aware, feilsøking av dei ulike diskane.

Siden eg hadde mulighet til å starte "oppgåvebehandling" frå denne cd'en. Så prøvde eg det, og prøvde deretter å starte "ny oppgåve" for å prøve å opne opp windows via dette. Men då viste det seg at disken der windows låg på var utilgjengelig.. hmm..

Endret av Demander
Lenke til kommentar
anyone?

NB! Hardisken der windows låg er der endå. Men kan virke som IDE-kabelen til en harddisk er blitt installert i ettertid er defekt. Men dette skal vell ikkje ha noe med at maskina restarter seg?

6354855[/snapback]

Jo, det kan absolutt være grunnen..

Lenke til kommentar
anyone?

NB! Hardisken der windows låg er der endå. Men kan virke som IDE-kabelen til en harddisk er blitt installert i ettertid er defekt. Men dette skal vell ikkje ha noe med at maskina restarter seg?

6354855[/snapback]

Jo, det kan absolutt være grunnen..

6355380[/snapback]

vell, får prøve å bytte IDE-kabel på harddisken og se om det gir noe forandring. Kan det vere utgangen til IDE-kabelen på hovudkortet som kan vere gåen også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...