Gå til innhold

Microsoft Natural Ergo Keyboard 4000

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som vet om Microsoft Natural Ergo Keyboard 4000 leveres med norsk eller engelsk oppsett?

Bildet på denne siden ser det ikke ut som om det er < tast mellom shift og z, noe som betyr at det er engelsk oppsett?

Takker for svar :)

Hvis det er engelsk oppsett, har dere noen tips til et tilsvarende tastatur (med norskt oppsett) ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får det med norskt oppsett..

Anbefaler det IKKE. Jeg hadde det en stund, men måtte levere det tilbake. Mye grunnet problematikk med at a'en på tastaturet ble "treg" microsoft har her forsøkt å finne opp tastaturet på nytt. De har med andre ord "vendt" på tastene, noe som resulterer i blandt annet en treg A.

Dette gjelder ikke ett tastatur, jeg forsøkte å bytte tastatur 2 ganger og brodern bytta også 2 ganger. Altså 4 tastatur med samme problematikk.

Etter å ha prøvd å få det til å funke i 2 1/2 mnd så ga jeg opp og leverte det inn for godt.

Lenke til kommentar
Hei

Er det noen som vet om Microsoft Natural Ergo Keyboard 4000 leveres med norsk eller engelsk oppsett?

Bildet på denne siden ser det ikke ut som om det er < tast mellom  shift og z, noe som betyr at det er engelsk oppsett?

Takker for svar  :)

Hvis det er engelsk oppsett, har dere noen tips til et  tilsvarende tastatur (med norskt oppsett) ?

6349229[/snapback]

Skal du ha et ergo tastatur vil jeg anbefale Microsoft Comfort Curve 2000. Det beste tastaturet jeg har hatt.

Tastaturet du henviser til vil plage livet av deg grunnet A tasten!! Kjøpte, desverre inn en god del slike på jobb, samtlige har A tast som er alt for "treg/hard".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...