Gå til innhold

Nokia n80 og trådløse funksjoner

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har lenge gått å lurt på å kjøpte k800i, men bestemte meg i går for at n80 var "min mobil". Men, jeg lurer på hva man egentlig kan bruke wifien til... Vil det virke med iptelefoni, surfing og henting av filer? Og har den en høyttaler på lik linje som sony ericsson har? Til høytspilling av musikk?

Og, om dere kunne gi meg en objektiv tanke om hvilke telefon som er best.

Wifi og batterikapsitet er like viktig, så at n80 har wifi blir opphevet av at den er dårlig på batteri...

Håper dere kan gi meg noen råd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom igjen da :( ...

Trenger svar :)

6350681[/snapback]

Med Wifi kan du surfe på nett, hente epost alle steder der de har trådløst internett som du kan få tilgang til. Hva som er den beste telefonen er det vel mange meninger om. Det kommer an på hva du skal bruke telefonen til. Når du sier den beste telefonen må jeg spørre hva mener du med det? Mener du hvem som har mest ting eller best til å ringe med? Jo mere ting som er med på telefonen jo mere strøm bruker den. Skal du ha en telefon som har det meste er N80 en av de bedre, men det kommer mange etter. SE K800i er vel en som kan ventes på, Noia N73. Trenger du mobil til kun å ringe med eller skal du bruke den som kamera, MP3 spiller ?? Hvis du skal ha en som MP3 spiller er også N91 en fin telefon med innebygget harddisk. Sett flere tester som sier at den er stor og klumpete men det synes ikke jeg. Har den selv og er kjempefornøyd med den. Har også hatt SE w800i og W810i, men synes Nokia N91 har bedre lyd.

Men prisen spiller vel også en rolle, så tenk deg godt om og sjekk ut telefonene før du kjøper

Morten

Lenke til kommentar
Men, jeg lurer på hva man egentlig kan bruke wifien til... Vil det virke med iptelefoni, surfing og henting av filer?

6349051[/snapback]

Ja. Det er ikke noen begrensning på dette. Du kan bruke WIFI til alt som har med internett å gjøre. Surfing, epost, nedlasting, msn, iptelefoni (når det kommer en klient for dette) osv.

Og har den en høyttaler på lik linje som sony ericsson har? Til høytspilling av musikk?

6349051[/snapback]

Høytaleren spiller klar og god lyd og ikke minst høyt! En av de beste mobilhøytalerene jeg har hørt (N91 sin er litt bedre).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...