Gå til innhold

Fsb overklokking av amd t-bird 1ghz

cyberspin

Anbefalte innlegg

Jeg har en amd t-bird 1ghz med et MSI K7T Turbo Ver. 3 hovedkort. Hadde tenkt og prøve litt overklokking nå som vannkjølinga er på vei i posten .. derfor tok jeg meg en tur inn i bios for å sjekke ut litt. Men til min store skuffelse fant jeg ingen options for fsb multiplier eller core voltage .. der det egentlig skulle ha stått var det bare 2 options som jeg kunne enable/disable (husker ikke hva det var, ikke var det relevant heller) .. så jeg flashet likegodt biosen min med nyeste bios version .. inn i biosen igjen .. men neida akkurat det samme . Noen som har / har hatt samme "problem" eller kjenner til "problemet" ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg tydeligvis har et "jumperless" hk og ikke finner fsb instillinger i bios s* f*r jeg vel kanskje pr*ve et av disse programmene der man kan sette fsb instillinger fra windows .. noen som har erfaringer med en av disse og vet om de duger ? evt et program som anbefales ?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-13 00:26, skrev cyberspin:

Da jeg tydeligvis har et "jumperless" hk og ikke finner fsb instillinger i bios s* f*r jeg vel kanskje pr*ve et av disse programmene der man kan sette fsb instillinger fra windows .. noen som har erfaringer med en av disse og vet om de duger ? evt et program som anbefales ?

softFSB-www.google.com (ustabilt)

apogee oc util-/www.chaintech.com.tw (genialt hvis det støtter kortet ditt)

speedfan-www.google.com (støtter ikke mitt hk)

[ Denne Melding var redigert av: 555 på 2002-10-13 01:02 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...