cyberspin Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg har en amd t-bird 1ghz med et MSI K7T Turbo Ver. 3 hovedkort. Hadde tenkt og prøve litt overklokking nå som vannkjølinga er på vei i posten .. derfor tok jeg meg en tur inn i bios for å sjekke ut litt. Men til min store skuffelse fant jeg ingen options for fsb multiplier eller core voltage .. der det egentlig skulle ha stått var det bare 2 options som jeg kunne enable/disable (husker ikke hva det var, ikke var det relevant heller) .. så jeg flashet likegodt biosen min med nyeste bios version .. inn i biosen igjen .. men neida akkurat det samme . Noen som har / har hatt samme "problem" eller kjenner til "problemet" ? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Mulig du ikke har jumperless hovedkort? I så fall må du flytte på jumperne på HKet, tungvint og jævelig altså... Lenke til kommentar
555 Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 det kortet SKAL ha fsb og volt justeringsmuligheter har testet det kortet og den spesial utgaven Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Da jeg tydeligvis har et "jumperless" hk og ikke finner fsb instillinger i bios s* f*r jeg vel kanskje pr*ve et av disse programmene der man kan sette fsb instillinger fra windows .. noen som har erfaringer med en av disse og vet om de duger ? evt et program som anbefales ? Lenke til kommentar
555 Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 00:26, skrev cyberspin:Da jeg tydeligvis har et "jumperless" hk og ikke finner fsb instillinger i bios s* f*r jeg vel kanskje pr*ve et av disse programmene der man kan sette fsb instillinger fra windows .. noen som har erfaringer med en av disse og vet om de duger ? evt et program som anbefales ? softFSB-www.google.com (ustabilt) apogee oc util-/www.chaintech.com.tw (genialt hvis det støtter kortet ditt) speedfan-www.google.com (støtter ikke mitt hk) [ Denne Melding var redigert av: 555 på 2002-10-13 01:02 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå